Sons of the Forest wciąż żyje. Wielka aktualizacja przyjemnie zaskoczyła graczy niezależnego survivalu

Nowa aktualizacja Sons of the Forest nie jest ogromna, ale to nadal największy patch od czasu premierywersji 1.0. Update dodał do gry z dawna wyczekiwaną nowość.

Jakub Błażewicz

Sons of the Forest wciąż żyje. Wielka aktualizacja przyjemnie zaskoczyła graczy niezależnego survivalu, źródło grafiki: Endnight Games..
Sons of the Forest wciąż żyje. Wielka aktualizacja przyjemnie zaskoczyła graczy niezależnego survivalu Źródło: Endnight Games..

Sons of the Forest niespodziewanie otrzymało sporą aktualizację z nową zawartością.

Prawie rok po udostępnieniu wersji 1.0 studio Endnight Games zaskoczyło fanów „leśnego” survivalu nowym uaktualnieniem. Dotychczas zespół ograniczał się do pomniejszych łatek i skromnych hotfixów, a i te przestały być udostępniane w czerwcu 2024 roku.

Tymczasem nowy patch uwzględnia nie tylko ogromną liczbą poprawek, ale też kilka nowości. Do Sons of the Forest wreszcie trafiły tratwy znane z pierwszej odsłony cyklu, jak również schemat murów obronnych.

Prócz tego (i dziesiątek poprawek) aktualizacja dodał wsparcie funkcji nagrywania gier na Steamie

Gracze dawno stracili nadzieję na powrót tych konstrukcji w „dwójce”. Właściwie po wielu miesiącach bez większych nowości fani nie liczyli nawet na dalszy rozwój gry, zwłaszcza że twórcy słowiem nie wspomnieli o jakichkolwiek planach rozwoju po wyjściu z wczesnego dostępu.

Najwyraźniej deweloperzy pracowali po cichu, by przyjemnie zaskoczyć graczy. Cco – sądząc po reakcjach w mediach społecznościowych – udało im się osiągnąć. Niemniej fani mają nadzieję, że na tym nie koniec i 2025 rok przyniesie jeszcze więcej nowości do Sons of the Forest.

  1. Sons of the Forest – poradnik do gry
Sons of the Forest

Sons of the Forest

PC
po premierze

Data wydania: 22 lutego 2024

Informacje o Grze
7.2

Gracze

8.8

Steam

7.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

„To było szalone”. Gerard Butler wspomina ryzykowną pracę na planie jednego z najbardziej lubianych filmów Zacka Snydera, 300. „Każdego dnia ktoś lądował w szpitalu”

Następny
„To było szalone”. Gerard Butler wspomina ryzykowną pracę na planie jednego z najbardziej lubianych filmów Zacka Snydera, 300. „Każdego dnia ktoś lądował w szpitalu”

O przyszłości Bloodborne decyduje Hidetaka Miyazaki, jednak ma być zbyt zajęty, by pracować nad czymś związanym z tą marką

Poprzedni
O przyszłości Bloodborne decyduje Hidetaka Miyazaki, jednak ma być zbyt zajęty, by pracować nad czymś związanym z tą marką

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl