Studio Long Jaunt i firma Hooded Horse ujawniły nową datę premiery strategii Norland w Steam Early Access. Debiut został opóźniony aż o dwa miesiące, ale w zamian dostaniemy różne nowości.
AKTUALIZACJA
Strategia Norland została opóźniona i to aż o dwa miesiące. Produkcja zostanie wydana 18 lipca zamiast 16 maja. W zamian trafią do niej jednak rozmaite poprawki i nowości, np. ulepszony handel na mapie świata, tzw. ekologia prowincji czy mechanika starzenia się członków rodziny rządzącej. Więcej szczegółów znajdziecie w komunikacie opublikowanym na łamach Steama.
Wczorajszej nocy, w trakcie wydarzenia The Triple-i Initiative poznaliśmy wreszcie datę premiery Norland, czyli obiecującej średniowiecznej strategii, która połączy rozwiązania z Rimworld (swoją drogą, dziś wychodzi nowy dodatek Anomaly) i serii Crusader Kings.
Datę premiery ujawniono na nowym zwiastunie, który możecie obejrzeć poniżej.
Na Norland czeka wielu graczy. Obecnie produkcja jest w pierwszej dziesiątce najbardziej wyczekiwanych strategii na Steamie, bazując na tym, ile osób dodało te gry do obserwowanych.
Norland budzi zainteresowanie głównie ciekawą mechaniką. W grze każda postać – począwszy od arystokraty aż po prostego chłopa – będzie unikalną osobą, prowadzącą własne życie według rozbudowanych algorytmów biorących pod uwagę takie elementy jak klasa społeczna, osobiste cele czy relacje z innymi ludźmi. Ma to sprawić, że społeczeństwo będzie bardzo dynamicznie reagowało na nasze decyzje.
Gracze przejmie kontrolę nad rodziną szlachecką. Zarządzanie królestwem obejmie zarówno jego rozwój gospodarczy, jak i prowadzenie wojen. Konieczne będzie także zaspokajanie potrzeb podwładnych, rozwijanie technologii oraz radzenie sobie ze spiskami, jak i wywoływanie własnych.
Na koniec warto przytoczyć wymagania sprzętowe gry.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
3

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.