GODUS – pierwszy prototypowy gameplay na trzy dni przed końcem akcji na Kickstarterze
Twórcy gry GODUS zamieścili w serwisie Kickstarter pierwszy prototypowy gameplay z symulatora bogów, który nawiązuje do kultowego Populousa. Dzięki temu mają nadzieję na zachęcenie większej liczby osób do wsparcia zbiórki funduszy na trzy dni przed jej zakończeniem. Do zebrania wciąż pozostało 100 tys. funtów.
Grzegorz Ferenc
- Zbiórkę funduszy rozpoczęto w drugiej połowie listopada;
- Dotychczas zebrano 357 tys. funtów z wymaganych 450 tys.;
- Do końca akcji pozostały 3 dni.
Na stronie projektu GODUS w serwisie Kickstarter pojawił się pierwszy prototypowy zapis z rozgrywki. Peter Molyneux i twórcy ze studia 22 Cans liczą w ten sposób na zachęcenie większej liczby osób do finansowego wsparcia projektu.
Na filmie możemy zobaczyć różne fazy rozgrywki w grze, która w założeniach ma być duchowym spadkobiercą kultowej serii Populous na PC oraz platformy mobilne. Twórcy zarzekają się, że materiał nie przedstawia ostatecznej wersji GODUS, a także dodają, iż jutro zamieszczą kolejny film w celu promocji akcji na Kickstarterze.
Jak sobie radzi najnowszy projekt Petera Molyneux w popularnym serwisie crowdfundingowym? Nie najlepiej. Na 72 godziny przed zakończeniem zbiórki do jej udanego zakończenia nadal brakuje około 100 tys. funtów z wymaganych 450 tys.
Twórcy dwoją się i troją, aby osiągnąć upragniony cel. Wraz z prezentacją gameplaya zapowiedzieli, że w przypadku zdobycia kwoty docelowej osoby, które wsparły projekt, będą mogły (opcjonalnie) ujrzeć swoje zdjęcie w grze Curiosity: What’s Inside the Cube? w wersji na urządzenia mobilne, a także otrzymają specjalny totem w świecie GODUS. Poinformowali również, że do gry w symulatora bogów nie będzie wymagane posiadanie łącza internetowego.

Gracze
Steam
- gameplaye
- Peter Molyneux
- Kickstarter
- 22cans
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany145641 Legend
>>>Azerath
Mam ufac komus, kto ma pseudonim 'Piotrus-Klamca'? Sorry, bro. Mam nadzieje, ze nie zbiora kasy
Malaga Senator
Populous The Beginning byłaby jedną z wielu gier strategicznych, ale zarówno forma jak i sam klimat (o oprawie muzyczno-dźwiękowej nie wspominając) sprawiały że gra do dziś jest jedną z lepszych strategii w jakie grałem
Azerath Senator

Ludzie, jakich skomplikowanych mechanizmów w rozgrywce oczekujecie od dwutygodniowego builda? Jeśli chcecie wiedzieć, na czym będzie polegać gra, to czytajcie teksty na stronie Kickstartera i oglądacie video update'y, których jest już parę. Ta demonstracja miała na celu tylko pokazanie jak gra będzie wyglądała w ruchu.
Morgul Maugoth Konsul

Jak wyjdzie i bedzie fajne to z checia zaplace za gierke,. Ale sorry jezeli ktos taki jak moleynux nie jest w stanie zebrac takiego budzetu(~500k) na gre bez wsparcia fanow, to moze niech przerzuci sie na szydelkowanie zamiast tworzenie gier.
Kazioo Senator
@Bezi2598
Widać, nie grałeś w oryginalne Populousy (1 i 2) autorstwa Molyneuxa.
Tam na tym to właśnie polegało i w tym tkwił urok - jesteś bogiem, który NIE może bezpośrednio wpływać na ludzi (poza ogólnymi stanami), ale za to może cuda wyprawiać z otoczeniem i pośrednio wpływać na kreowanie cywilizacji.
To się świetnie sprawdzało w praktyce i oferowało inną formę gameplayu, szalenie grywalną.
Mimo to i tak osobiście wolałem "zejście na ziemię" i danie władzy szamanowi i kontroli nad ludźmi w Populous 3 - nie był to już ten "prawdziwy" Populous ani typowe "god game", ale sprawdziło się doskonale wraz z mocami boskimi.