Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 lipca 2020, 14:29

autor: Dameredet

Ghost of Tsushima – już czas na New Game+. Gracze zaczynają się nudzić

Samurajska produkcja studia Sucker Punch miała premierę w zeszłym tygodniu, ale niektórzy już pytają o to, kiedy pojawi się opcja New Game+. Jak poradzić sobie z oczekiwaniem na rozwój gry?

Ghost of Tsushima – już czas na New Game+. Gracze zaczynają się nudzić - ilustracja #1
Gra ma na Metacritic średnią ocen 83 od recenzentów i 9,3 od użytkowników. W serwisie GRYOnline.pl ocena GoT to 8,9.

Wydany w zeszłym tygodniu Ghost of Tsushima święci triumfy. Gra otrzymała świetne recenzje, a w Japonii zaczyna brakować pudełek z grą. Jednak przygoda w samurajskim stylu zajmuje „jedynie” ok. 50 godzin, pod warunkiem, że chcecie osiągnąć 100%. W związku z tym niektórzy gracze proszą twórców o tryb New Game+.

Nowa gra plus to tryb rozgrywki, który pozwala na ponowne przejście gry na wyższym poziomie trudności, ale zachowując umiejętności i ekwipunek odblokowany przy pierwszym podejściu. Gracze obecni na serwisie Reddit zwracają uwagę, że przeszli grę, ale nie czują się gotowi, by ją zostawić. Gra pozostawiła po sobie tyle ciepłych wspomnień, że niektórzy wskazują ją jako kandydatkę na grę roku. Chwalone jest też podejście producenta do graczy – w Ghost of Tsushima nie zapłacimy za przedmioty kosmetyczne.

Co zatem robią ci, którzy chcą pozostać w uniwersum gry po jej przejściu? Niektórzy opracowują własne sposoby na skuteczne utrudnienie rozgrywki. Inni postanowili podzielić się ciekawymi informacjami z resztą graczy – np. użytkownik Reddita używający nicku foolra znalazł w świecie gry kogoś bardzo do siebie podobnego.

Ghost of Tsushima – już czas na New Game+. Gracze zaczynają się nudzić - ilustracja #2
Foolra i jego sobowtór na wyspie.

Okazało się, że foolra jest aktorem, który użyczył swojego wyglądu do stworzenia postaci. Opisał również swoją przygodę ze studiem motion capture.

Umieścili na mojej twarzy 350 zielonych kropek, otoczyli 67 kamerami i kazali pokazać 81 różnych min. Spędziłem tam 3 godziny. Na koniec nie mogłem nawet mówić ani uśmiechać się, wszystkie mięśnie mojej twarzy były tak zmęczone.

Mimo to foolra miło wspomina udział w produkcji gry. Inni użytkownicy zadawali mu wiele pytań i gratulowali odegranej roli; możecie to zobaczyć tu. A jak wy radzicie sobie z niedosytem po przejściu dobrej gry?