Ghost of Tsushima - niedobór pudełek z grą w części japońskich sklepów

Ghost of Tsushima cieszy się w Japonii ogromną popularnością. Tamtejszy oddział Sony poinformował, że w niektórych sklepach zaczyna brakować pudełkowych wydań najnowszej produkcji studia Sucker Punch. Ponadto w sieci pojawiły się nowe materiały filmowe promujące tytuł.

Miłosz Szubert

W SKRÓCIE
  1. W niektórych japońskich sklepach zaczyna brakować pudełkowych wydań gry Ghost of Tsushima.
  2. Obecnie trwa tłoczenie dodatkowych egzemplarzy.
  3. Ponadto tytuł doczekał się dwóch nowych filmów promocyjnych – spotu zawierającego opinie mediów branżowych oraz humorystycznego przewodnika.

Studio Sucker Punch może zaliczyć niedawną premierę Ghost of Tsushima do udanych. Ostatni wielki tytuł ekskluzywny na konsolę PlayStation 4 spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony graczy, za co amerykańska ekipa ostatnio dziękowała na Reddicie. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się on w Japonii. Jak poinformowali na Twitterze tamtejsi przedstawiciele marki PlayStation, popularność gry w Kraju Kwitnącej Wiśni okazała się tak wielka, że w niektórych sklepach zaczęło brakować jej pudełkowych wydań. Obecnie trwa intensywna produkcja dodatkowych egzemplarzy. Niecierpliwi mogą wciąż zakupić pozycję w wersji cyfrowej w PlayStation Store.

Ghost of Tsushima - niedobór pudełek z grą w części japońskich sklepów - ilustracja #1
Zainteresowanie grą Ghost of Tsushima w Japonii jest bardzo wysokie.

Raczej nietrudno się domyślić, skąd taka popularność Ghost of Tsushima w Japonii. Ostatecznie tytuł porusza istotne tematy z historii tego państwa, takie jak mongolska inwazja z 1274 roku czy styl życia samurajów. Ponadto akcja gry toczy się na rzeczywistym fragmencie Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli wyspie Cuszima. Co ciekawe, zarządzające nią władze prefektury Nagasaki zdecydowały się wykorzystać rosnącą sławę Ghost of Tsushima i we współpracy ze studiem Sucker Punch zapraszają do odwiedzenia wspomnianego skrawka lądu znajdującego się niemal dokładnie pośrodku Cieśniny Koreańskiej. Szerzej na ten temat pisaliśmy wczoraj.

Ghost of Tsushima - niedobór pudełek z grą w części japońskich sklepów - ilustracja #2
Ghost of Tsushima może wpłynąć na wzrost zainteresowania historią Japonii.

To jeszcze nie wszystkie wieści na temat Ghost of Tsushima. Ostatnio w sieci pojawiły się nowe materiały filmowe mające na celu promować grę. Pierwszy to trwający 30 sekund spot, na którym twórcy chwalą się ocenami, jakie zgarnął tytuł w mediach branżowych. Oto on:

Natomiast drugi to pierwsza część Przewodnika po Cuszimie. W zabawny sposób opisuje on, w jaki sposób należy poruszać się po terytorium wyspy i jak wchodzić w interakcję z otoczeniem. Zapraszamy do seansu:

Przypominamy, że Ghost of Tsushima pojawiło się na rynku 17 lipca. Tytuł jest dostępny w pełnej polskiej wersji językowej (obejmującej zarówno napisy, jak i dialogi).

  1. Oficjalna strona gry Ghost of Tsushima
  2. Recenzja Ghost of Tsushima – wspaniałe pożegnanie PS4
  3. Ghost of Tsushima – kompendium wiedzy
Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima

PlayStation
po premierze

Data wydania: 17 lipca 2020

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.6

Gracze

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

33

Miłosz Szubert

Autor: Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-07-22
18:21

Tomaszki Pretorianin

Tomaszki

Sam osobiscie posiadam ta gre i ogrywam ale czy ja wiem czy jest tu faktycznie czym sie podniecac ? ta gra wcale nie robi jakiegos takiego WOW, zwykly sredniaczek od sony, moim zdaniem to nawet bym powiedzial ze najgorszy ich exclusive :P, kazden inny robil wlasnie te WOW, jak horizon down zero, uncharted, god of war, the last of us oraz wiele innych tytulow tutaj jest zwykla bieganinka aby uratowac pana shimure czy jak on tam, jak dlam mnie naciagane 6

Komentarz: Tomaszki
2020-07-22
20:04

Persecuted Legend

Persecuted

Urumod

Z jednej strony gra ci się podoba i chciałbyś więcej produkcji od tego studia, z drugiej strony zachęcasz do kupna używki (na której Sucker Punch nie zarobi ani centa), co zmniejszy szansę na pojawienie się kolejnej gry od nich...

Komentarz: Persecuted
2020-07-22
22:09

zanonimizowany1113196 Generał

😂
Komentarz: zanonimizowany1113196
2020-07-22
23:15

wytrawny_troll Generał

wytrawny_troll

Poradnik z humorem, genialny. Zwłaszcza ten motyw o podnoszeniu lnu z ziemi i pozbawianiu resztek środków do życia.
Sama gra? Cóż, skomplikowane. Ogólnie jest super. No ale animacja jak koleś wchodzi do gorącego źródła. Nie no tak kanciastą postać to ostatnio w Gothicu widziałem. Niestety takich kwiatków jest więcej. Z daleka wszystko wygląda cudnie. Ale z bliska. O jej, ło matko. No i walka. Jak jest więcej wrogów to syndrom pierwszego Wiedźmina. Kamera ucieka gdzieś w krzaczory. Co bywa irytujące. Jednak fakt niezaprzeczalny. Japoński dubbing i polskie napisy budują klimat. Gra nie jest genialna. Ale kogo to? Tytuł ma tony funu i jest cholernie satysfakcjonujący. Sympatyczny samograj z pięknymi widoczkami i niezbyt inteligentną fabułą. Mimo to wciąga jak pierwszy świerszczyk z cyckami w przedszkolu.

Komentarz: wytrawny_troll
2020-07-23
15:34

pawel 222 Generał

😂

Jak ktoś widzi tutaj klona assassyna to mu gratuluje . Nawet aktywności poboczne są 100 razy lepsze .

Komentarz: pawel 222

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl