Get Even - zapoowiedziano polską strzelankę z fotorealistyczną oprawą graficzną
Studio The Farm 51, znane z takich gier jak NecroVision, Deadfall Adventures czy też Painkiller Hell & Damnation, zapowiedziało nową produkcję - Get Even. Będzie to strzelanka z fotorealistyczną grafiką, która trafi na rynek w 2015 roku.
Kamil Zwijacz
Polskie studio The Farm 51 zapowiedziało swój nowy projekt - Get Even. Będzie to FPS, który od reszty konkurencji ma się wyróżniać przede wszystkim oprawą graficzną. Tytuł najprawdopodobniej trafi na rynek w 2015 roku na konsole nowej generacji oraz komputery PC, jednak już dziś możemy przekazać Wam kilka informacji na jego temat.
- Gra stworzona w polskim studiu The Farm 51
- Tytuł stawia na fotorealistyczną oprawę graficzną, połączenie singla z multiplayerem oraz kampanię przedstawioną z perspektywy dwóch bohaterów
- Premiera nastąpi w 2015 roku na konsolach nowej generacji oraz komputerach PC
Deweloperzy produkcji nie skupiają się na fajerwerkach graficznych, lecz stawiają na fotorealizm. To, co zobaczymy na ekranie, opierać się będzie na skanach 3D prawdziwych lokacji oraz postaci i zostanie po raz pierwszy wykorzystane na taką skalę w grach wideo. Stworzona na potrzeby projektu technologia cały czas jest rozwijana przez studio, które współpracuje z placówkami naukowo-badawczymi i zewnętrznymi specjalistami. Wstępne efekty ich pracy obejrzycie na pierwszych screenach z Get Even.
Tytuł połączy ze sobą w jedno tryby single i multiplayer. W kampanii dla jednego gracza inne osoby będą mogły dołączyć do gry w każdej chwili, by wcielić się w rolę postaci kierowanych wcześniej przez sztuczną inteligencję. Ma to zapewnić nieprzewidywalność rozgrywki i znacznie większe wyzwanie.
Ciekawie zapowiada się także sposób prowadzenia fabuły. Pełna wersja Get Even podzielona ma być na dwie kampanie, „które pokażą te same wydarzenia, z perspektywy dwóch walczących ze sobą bohaterów”. Historia opowiadana ma być nie za pomocą scenek przerywnikowych, lecz przez eksplorację i interakcję z otoczeniem.
„Nie szukamy bezpośredniego starcia z gigantami rynku FPS. Nawet gdybyśmy mieli możliwość podjęcia rękawicy w bitwie na marketing i skalę produkcji, nie interesuje nas to. (…) W tym gatunku ciągle można zaproponować coś świeżego, a obecnie rynek otworzył się na nietypowe rozwiązania. Gracze stali się głodni nowych doświadczeń, które nie bazują na hollywoodzkim modelu narracji i konstrukcji gry rozbijającej fabułę i wyzwania na dwie oddzielne domeny. Właśnie dla takich graczy tworzymy GET EVEN" – powiedział szef studia The Farm 51, Wojtek Pazdur.
The Farm 51 to jeden z najbardziej znanych polskich deweloperów, mający swoją siedzibę w Gliwicach. Studio znane jest z takich produkcji jak NecroVision czy też Painkiller Hell & Damnation. W listopadzie bieżącego roku firma wypuściła na rynek swoją ostatnią grę Deadfall Adventures, której recenzję przeczytacie w tym miejscu.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany962067 Junior
a ja chciałbym by Polacy stworzyli grę która dzieje się w naszym kraju nie ważne czy fps, strategia bądź inne, albo jakieś obecne czasy lub postapokaliptyczne walka z rządem:P ciekawe czy kiedyś coś takiego wyjdzie bądź już może jest a nie wiem :P
strelnikov Senator
tymczasem widze kilka fotorealistycznych smieci i jedna wielka zrujnowana hale z pomalowanymi, rozpadającymi się scianami .... brawo jeśli na takich detalach skupiają się autorzy pracujący nad fotorealistyczna gra a "...Stworzona na potrzeby projektu technologia cały czas jest rozwijana przez studio, które współpracuje z placówkami naukowo-badawczymi i zewnętrznymi specjalistami..." .... naprawdę niezły bełkot - niedługo do pokazania byle czego będzie potrzeba miliona osob .... gdzie ten stary dobry Flashpoint (mowie o jedynce) czy Half-Life 2 .... obraz w tych grach był wlasnie fotorealistyczny jednak jego powstawaniu i premierze nie towarzyszylo tyle farmazonów ... no nic kolejna polska gra :)
Malaga Senator
Seboolek
właśnie o to chodzi, że to będzie cały czas w ruchu, a konkretniej postać, którą będziesz kierował i obiekty powinny dynamicznie reagować na oświetlenie czy warunki atmosferyczne.
W scenie gdy auto się obraca, nie reaguje w ogóle na oświetlenie tej sceny a przecież jakieś źródło światła powinno być, karoseria nie jest matowa a metaliczna i tego tu nie widać... każda powierzchnia inaczej odbija światło... tutaj wszystkie powierzchnie traktowane są tak samo. To wygląda fajnie jakbyś chciał zmontować jakąś nieruchomą scenę i pokazywać na promo screenach, w ruchu wygląda to na bardzo przestarzałą technologię.
yadin Legend

Wygląda jak Polska w stanie wojennym. Fotorealizm to już pewien nurt w grach. Czasami robi się je tylko po to, jak Cameron "Titanica" dla samych fajansów.