W ciągu zaledwie dwóch tygodni aż 5 gier otrzymało obsługę techniki FSR 3 wraz z generatorem klatek.
Techniki zwiększające ilość generowanych fps-ów takie jak DLSS od Nvidii czy FSR od AMD ciągle zyskują na popularności. Niestety druga z nich przez długi czas po premierze była wspierana jedynie przez kilka tytułów. Niedawno jednak ogłoszono, że z FSR 3 skorzystamy w 5 kolejnych produkcjach. Wśród nich znajdują się zarówno gry AAA jak i te mniej znane.
Zgodnie z dostępnymi informacjami, w styczniu wsparcie dla FSR 3 pojawiło się w:
Jest to znaczny postęp biorąc pod uwagę, że od premiery FSR 3 obsługiwały jedynie cztery produkcje.
Warto przy tym przypomnieć, że AMD i producenci gier sugerują, aby przed uruchomieniem generatora klatek warto posiadać co najmniej 60 fps-ów. Nie jest to oczywiście konieczne, ale utrzymywanie takiego poziomu klatek, może zapewnić najlepsze odczucia z rozgrywki. Jeśli jednak nie chcecie z niego korzystać, zawsze istnieje opcja uruchomienia jedynie FSR 3.
Obecnie opinie o rozwiązaniach oferowanych przez AMD są bardzo mieszane. Niekiedy gracze chwalą się, że bez znacznego pogorszenia obrazu byli w stanie osiągnąć nawet dwukrotnie więcej klatek. Inni natomiast narzekali na nieprawidłowe skalowania rozdzielczości i rozrywanie obrazu. Bardzo ważne w przypadku techniki FSR 3 są podzespoły zainstalowane w komputerze. Jak można było się spodziewać, oprogramowanie sprawia mniej problemów na układach od „czerwonych”.
Więcej:PS5 Pro taniej o 600 zł w promocji Sony według obiecującego przecieku znanego insidera
0

Autor: Kamil Cuber
Z GRYOnline.pl związał się w 2022 roku, jest autorem tekstów o tematyce sprzętowej. Swoją przygodę z pisaniem rozpoczynał jeszcze w gimnazjum, biorąc udział w konkursach organizowanych przez producentów z branży elektronicznej. Następnie przy okazji zakupu nowego komputera zainteresował się sprzętem, stopniowo coraz lepiej poznając rynek komputerowy. Zagorzały fan komputerów i gier single-player, choć nie odrzuci też zaproszenia do gry w szachy oraz Foxhole’a.