Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 września 2013, 12:56

autor: luckie

Flashback powróci na PC 1 października

Odnowione wydanie platformówki Flashback trafi na PC 1 października 2013 roku. Prócz nowej grafiki, twórcy zdecydowali się wprowadzić pewne zmiany w rozgrywce, np. dodając system rozwoju postaci.

Po 20 latach Flashback wraca na PC - Flashback powróci na PC 1 października - wiadomość - 2013-09-24
Po 20 latach Flashback wraca na PC

Flashback, odświeżona wersja platformówki z 1992 roku, zagości na pecetach 1 października. Edycję cyfrową tytułu da się zamawiać w przedsprzedaży na Steamie w cenie 9,99 euro (ok. 42 zł). Nieco wcześniej, 22 sierpnia, gra ukazała się na Xboksie 360. Wciąż nie znamy daty premiery wydania na PlayStation 3.

Flashback ponownie podejmujemie wątek inwazji zmiennokształtnych obcych na naszą planetę. Podobnie jak to było w grze Flashback: The Quest For Identity, wcielimy się w równie zwinnego, co inteligentnego naukowca Conrada B. Harta. Prócz kosmitów, życie utrudnia mu powypadkowa amnezja.

Pod względem mechaniki Flashback to klasyczny zręcznościowy platformer – bohater skacze, wspina się, strzela do kosmitów i rozwiązuje zagadki przestrzenne. Nowa jest natomiast oprawa audiowizualna. Twórcy połączyli trójwymiarowe modele z perspektywą 2D. Dzięki temu rozwiązaniu oko cieszy nowoczesna grafika, a jednocześnie zachowane zostało tradycyjne ujęcie rozgrywki. Kształt poziomów nie jest dokładnie taki sam jak w pierwowzorze. Ma to związek z pewnymi nowymi rozwiązaniami. Przykładowo, w odświeżonym Flashbacku pojawia się system rozwoju postaci, nieobecny w oryginalnej produkcji.

Flashback: The Quest For Identity ukazał się pierwotnie na Amidze w 1992 roku. Rok później trafił na system MS-DOS, komputery Acorn Archimedes oraz konsole Sega Mega Drive i Super Nintendo. Dzięki atrakcyjnej, jak na swoje czasy, oprawie graficznej i wciągającej rozgrywce produkcja zdobyła dużą sympatię graczy, którzy do dziś miło ją wspominają. Nową wersję gry przygotowało podległe firmie Ubisoft studio Vector Cell, w skład którego wchodzą byli członkowie Delphine Software International – ekipy odpowiedzialnej za pierwowzór.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Flashback

Flashback