Reżyser Final Fantasy 7 Rebirth, Naoki Hamaguchi, poinformował, że gra nie dostanie żadnych DLC i wytłumaczył powody tej decyzji.
Final Fantasy VII Rebirth okazało się jedną z największych premier tego roku. Japoński RPG walczył o nagrody Golden Joystick i ma duże szanse na triumf w The Game Awards. Mimo to autorzy ogłosili, że nie zamierzają opracować żadnego dodatku do tej produkcji. Mają jednak ku temu dobry powód (via DailyStar).
Final Fantasy VII Rebirth ukazało się 29 lutego tego roku wyłącznie na PlayStation 5. Na początku listopada gra otrzymała dużą aktualizację 1.050, wprowadzającą liczne ulepszenia grafiki przygotowane z myślą o PS5 Pro.
Warto przypomnieć, że poprzednia część, czyli Final Fantasy VII Remake: Intergrade, z czasem zawitała także na PC i nikt nie ma wątpliwości, że zapowiedź pecetowego FF7 Rebirth jest tylko kwestią czasu.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.