Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 października 2021, 22:13

Far Cry 6 - Ubisoft chwali się nowościami, a YouTube zalały nieoficjalne gameplaye

Gameplaye z Far Cry 6 zalały Internet przed oficjalną premierą gry oraz pierwszymi recenzjami. Swoją cegiełkę dołożył też Ubisoft, który omówił nowości w grze.

Choć recenzje Far Crya 6 zostaną opublikowane dopiero w środę, nie musimy tak długo czekać na zobaczenie gry poza oficjalnymi zwiastunami. W sieci pojawiły się liczne i długie nagrania z „szóstki” zamieszczane przez osoby już obcujące z grą.

Do wyboru mamy zarówno „krótkie” filmiki prezentujące pierwsze kilkanaście minut w nowym Far Cryu, jak i ponad trzygodzinne sesje z tytułem oraz wszystko pomiędzy tym. Znalazł się też oficjalny materiał Ubisoftu, w którym twórcy omówili zmiany w tegorocznej odsłonie cyklu.

Klip podaje sporo informacji na temat nowości w „szóstce”, które bynajmniej nie ograniczają się do niedostępnego wcześniej ekwipunku. Oczywiście tego też nie zabraknie, o czym mogliśmy się już przekonać (vide nasza zapowiedź). Niemniej Far Cry 6 to także zmiany niemające nic (albo niewiele) wspólnego z walką.

  1. Uważasz, że Far Cry 6 zaszalał z arsenałem? 7 improwizowanych broni, które istniały naprawdę

Wspomniano choćby o bardziej zróżnicowanym zachowaniu wrogów. Większość żołnierzy z armii Antona Castillo nie zaatakuje nas pierwsza bez odpowiedniego pretekstu, na przykład wyciągniętej broni lub przebywania w zabronionej strefie. Co więcej, niektórzy z nich wcale nie podzielają wizji dyktatora i przy odrobinie zachęty (czytaj: łapówce) mogą wspomóc nas w taki czy inny sposób.

Far Cry 6 zadebiutuje 7 października. Gra będzie dostępna na komputerach osobistych, PlayStation 4, Xboxie One, PlayStation 5 i Xboxach Series X/S.

  1. Oficjalna strona gry Far Cry 6
  2. Graliśmy w Far Cry 6 - największa odsłona, ale czy najlepsza?

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat, ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GOL-em rozpoczął w 2015 roku, pisząc w newsroomie growym, a następnie również filmowym i – o zgrozo! – technologicznym (nie zabrakło też udziału w encyklopedii gier). Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Nie pytać o kwestie związane z grafiką – po kilku godzinach autor potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej