Fallout 76 ma być rozwijany przez kolejnych pięć lat

Mark Tucker ze studia Bethesda zdradził, że w planach jest rozwijanie gry Fallout 76 przez następnych pięć lat.

Adrian Werner

Fallout 76 ma być rozwijany przez kolejnych pięć lat.
Fallout 76 ma być rozwijany przez kolejnych pięć lat.

Studio Bethesda zamierza rozwijać grę Fallout 76 przez następne lata. W wywiadzie z serwisem AusGamer deweloper Mark Tucker zdradził, że zespół planuje wspierać projekt do końca 2026 roku.

Mapa drogowa na najbliższe trzy lata jest podobno w dużej mierze skonkretyzowana. Dalsze plany są mniej dokładne, ale twórcy mają sporo dobrych pomysłów.

Przypomnijmy, że niedawno studio Bethesda ujawniło plany rozwoju na 2022 r. Duże atrakcje szykowane są na tegoroczną wiosnę, lato, jesień i zimę.

  1. Fallout 76 – oficjalna strona
  2. Bethesda – oficjalna strona
  3. Fallout 76 – poradnik do gry

Plany rozwoju gry Fallout 76 na 2022 rok

Wiosna 2022 roku

Wiosna upłynie pod znakiem wydarzenia Najeźdźcy z zaświatów, w którym Appalachy stały się celem ataku sił nie z tego świata. Pierwszy etap eventu ruszył 1 marca tego roku.

Zadebiutowała również aktualizacja Fallout Worlds, umożliwiająca zdobywanie punktów S.C.O.R.E, oraz sezon 8. zatytułowany Lepsze życie pod ziemią.

Lato 2022 roku

Lato przyniesie wiele wydarzeń publicznych, w tym Przetestuj swój metal, gdzie zmierzymy się z zabójczymi automatami.

Latem pojawią się także ulepszenia postępów planszy S.C.O.R.E. oraz nowy sezon.

Jesień 2022 roku

Jesień spędzimy na tzw. Wyprawach (pierwsza z nich to Dzióra), w których ruszymy poza granice Appalachów. W trakcie tych podróży:

  1. odwiedzimy postnuklearny Pittsburgh,
  2. zmierzymy się z nowymi misjami,
  3. spotkamy kolejnych NPC-ów i wrogów,
  4. zdobędziemy nagrody.

Zima 2022 roku

Zimą do świata gry przybędzie Nuka World, opisywane jako „najbardziej gazowane show na Ziemi”. Ponadto otrzymamy:

  1. nowy sezon,
  2. kolejne wydarzenia publiczne,
  3. świeżego bossa regionu.
Fallout 76

Fallout 76

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 14 listopada 2018

Informacje o Grze
4.6

GRYOnline

3.2

Gracze

7.6

Steam

5.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

16

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry MMO
2022-03-08
21:37

John_Wild Senator

John_Wild
😉

5 lat? A czy starczy czasu? Ciekawe czy przewidują Fallout real, bo chciałbym wiedzieć gdzie znajdę stimpaki ;)

Komentarz: John_Wild
2022-03-08
23:23

Bibel Konsul

DO WORA Z TYM SZROTEM

Komentarz: Bibel
2022-03-09
10:34

elathir Legend

elathir

Pytanie czy dorzucą dodatkowe płatne rzeczy poza obecnym abonamentem z tej okazji.

Komentarz: elathir
2022-03-09
11:02

Maverick0069 Legend

Maverick0069
👎

Spróbowłem pograć i powiem tak ....
Nie wiem dlaczego często strzelając w cel w niego nie trafiam ....animację są dramatyczne jak z ps3, design przeciwników jest taki prymitywny na dzisiejsze czasy że aż ciężko uwierzyć .... ma się wrażenie stagnacji w projektowaniu większości modeli w grze.
Nowe rozszerzenie powoduje to , że już na starcie latają jakieś fioletowe ufoludki na poziomie 20 i idąc do misji na poziomie 1 mijasz te abstrakcje , które walą do Ciebie i dostajesz "wciry"

Komentarz: Maverick0069
2022-03-09
12:34

grish_em_all Legend

grish_em_all

Maverick0069

Jakbym słyszał samego siebie wiele lat temu w kontekście Fallout 3 :) Z początku też się od niego totalnie odbiłem, wyszedłem z Krypty 101, dotarłem do Megatony, potem ruszyłem w kierunku Arefu i odechciało mi się grać - grupka bandytów skopała mi tyłek, a w VATSie nie byłem w stanie trafić w muchę mięsną. Jak się później okazało (jak tylko po dłuższej przerwie dałem sobie i grze drugą szansę) problemem nie była gra, a gracz ;) Ledwo trzymający się kupy pistolet 10mm, oraz dobrane przeze mnie na ślepo perki i umiejętności zwyczajnie nie były w stanie poradzić sobie w danej sytuacji. Jak tylko podszedłem do tematu inaczej, czyt. przed wyruszeniem z Megatony w dalszą drogę odpowiednio się zaopatrzyłem, oraz przede wszystkim nauczyłem się mechaniki samej gry (wcześniej mam wrażenie że bardziej traktowałem ją jako strzelankę fps aniżeli rpg-a), okazało się że wciągnąłem się na dziesiątki godzin.

Komentarz: grish_em_all

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl