Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 sierpnia 2021, 11:06

Gracze nie chcą Worlds w Fallout 76; wolą kolejne rozszerzenia fabularne

Część fanów nie jest przekonana do trybu Worlds w Fallout 76. Zamiast tego woleliby kolejne aktualizacje fabularne.

W SKRÓCIE:
  • Część graczy nie jest zadowolona z nadchodzącej premiery trybu Worlds w Fallout 76.
  • Zamiast tego woleliby kolejne rozszerzenia fabularne.
  • Wielu fanów domaga się również nowych wyzwań oraz bossów.

Falloutowi 76 nie można pozazdrościć debiutu. W momencie swojej premiery gra stała się ogólnoświatowym pośmiewiskiem i sprzedawana była często za śmiesznie niskie pieniądze. Bethesda wzięła się jednak do pracy i nie porzuciła tytułu. Zaczęła tworzyć kolejne aktualizacje, które rozbudowywały produkcję i coraz bardziej zbliżały ją do tego, czym według fanów powinien być Fallout. Niektóre z nich, takie jak Steel Dawn oraz Steel Reign, spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony graczy. Niestety ostatnio Bethesda zaliczyła kolejne potknięcie.

Jest ono związane z nadchodzącą premierą trybu Fallout Worlds. Na papierze powinien on spodobać się fanom, ponieważ pozwoli na dostosowanie rozgrywki do indywidualnych potrzeb. Gracze będą mogli zmieniać statystyki przeciwników, bawić się fizyką czy modyfikować wiele innych elementów gry. Niestety, jak widać po ich reakcjach, nie tego rodzaju zawartości oczekiwali. Zamiast tego woleliby bowiem kolejne dodatki fabularne, które zbliżałyby tytuł do pełnoprawnego RPG.

Jednym z głównych miejsc, w których gracze okazują swoje niezadowolenie, jest Reddit. Swój post zamieścił tam m.in. użytkownik o nicku Ben-333. W przeciągu kilku dni został on skomentowany kilkaset razy.

To coś, czego wszyscy jesteśmy świadomi, ale muszę to powiedzieć – aby utrzymać fanów, potrzebna jest fabuła i zawartość dająca poczucie rozwoju w stylu Wastelanders oraz misji Bractwa Stali. Tryby takie jak Nuclear Winter oraz Worlds to niepotrzebne marnowanie zasobów, które mogłyby zostać poświęcone na rozwój trybu przygodowego.

- Ben-333

Myślę, że potrzebujemy czegoś w stylu sezonów, które dostarczałyby małe skrawki historii każdego miesiąca. Powstrzymałoby to graczy od przechodzenia całej fabuły za jednym podejściem i jednocześnie angażowałoby ich do dalszej zabawy.

- AntiochRoad

Inni gracze stwierdzili, że równie ważnym elementem rozwoju gry jest zapewnienie nowych i ciekawych wyzwań. Te, które aktualnie dostępne są w grze, wydają się bowiem zbyt monotonne. Dla wielu graczy po zaliczeniu misji fabularnych sens ma jedynie ukończenie planszy S.C.O.R.E.

Myślę, że ta gra potrzebuje więcej wydarzeń oraz bossów, którzy sprawialiby, że cały serwer zbierałby się razem do walki.

- Mythic-Insanity

Zawartość fabularna jest droga w produkcji, a gracze bardzo szybko ją konsumują […]. Zamiast tego wołałbym nowych bossów, „lochy”, wydarzenia i coś wartego grindowania.

- dajolie

Na szczęście oczekiwania graczy najprawdopodobniej zostaną zaspokojone. Następnym zapowiedzianym dodatkiem do Fallouta 76 jest bowiem The Pitt, który będzie kolejnym rozszerzeniem fabularnym. Twórcy zapewnili przy tym, że zawartość ta została zaprojektowana w sposób, który ma pozwalać na jej wielokrotne przechodzenie. Ponadto w przyszłości gra otrzyma więcej aktualizacji nazywanych Ekspedycjami. Będą one zabierać graczy na krótkie fabularne przygody poza Appalachy.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej