Elden Ring okazało się prawdziwym hitem na YouTube, zaliczając najlepszy debiut w historii serwisu w kategorii materiałów poświęconych grom.
Serwis YouTube udostępnił garść ciekawych statystyk dotyczących premiery gry Elden Ring.
Z tych danych wynika, że była to największa premiera gry w historii YouTube.
# | Gra | Liczba wyświetleń w ciągu pierwszych 60 dni od premiery gry: |
1. | 3,4 mld | |
2. | 1,9 mld | |
3. | 1,4 mld | |
4. | 828 mln | |
6. | 638 mln | |
7. | 456 mln |
YouTube wyróżniło również pięciu twórców treści wideo za jakość ich materiałów:

Jak zauważyli fani gry na Reddicie, Elden Ring wkrótce przekroczy 400 tys. recenzji użytkowników na Steamie. W chwili pisania tej wiadomości produkcja na 393 tys. ocen graczy w tym serwisie, a nadal sprzedaje się wyśmienicie, praktycznie co tydzień trafiając do top 10 największych bestsellerów usługi firmy Valve.
Co ważne, te imponujące liczby udało się osiągnąć pomimo faktu, że do tej pory nie zorganizowano nawet jednej przeceny gry na Steamie.
Zainteresować Was mogą:
Przypomnijmy, że Elden Ring zadebiutowało 25 lutego tego roku. Gra dostępna jest na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5.
Więcej:Twórcy wybitnego RPG akcji tworzą nową grę. Powstaje ona obok kontynuacji Lies of P
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
44

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.