Eksploracja w Titan Quest 2 ma być nie lada gratką dla graczy. Twórcy powiedzieli „nie” proceduralnemu generowaniu świata
Studio Grimlore Games pochwaliło się, że cały świat w Titan Quest 2 tworzony jest ręcznie, a więc bez użycia proceduralnej generacji.
Titan Quest II zapowiada się na jedno z najciekawszych nadchodzących RPG akcji. Osoby czekające na tę produkcję zainteresować powinien opublikowany na Steamie artykuł, w którym twórcy opisują sposób konstruowania świata gry.
- Przede wszystkim autorzy zdecydowali, że nie skorzystają z proceduralnej generacji. Zamiast tego każdy element odwiedzanych przez graczy lokacji stworzony zostanie ręcznie. Według twórców tylko w ten sposób możliwe jest stworzenie miejscówek, których eksploracja zapewnia prawdziwą przyjemność, a za każdym rogiem czekają nowe niespodzianki.
- Mocną stroną pierwszego Titan Quest był imponująco zrealizowany świat mitologicznej, starożytnej Grecji i autorzy sequela wkładają dużo wysiłku, by klimat „dwójki” przypominał ten z pierwowzoru.
- W grze znajdziemy lokacje realistycznie odtwarzające greckie scenerie, którym towarzyszyć będą miejscówki o mitologicznym charakterze. W tym drugim przypadku autorzy wzorowali się na prawdziwych lokalnych wioskach i świątyniach, ale jednocześnie mocno zwiększyli ich skalę i fantastyczność.
Przypomnijmy, że Titan Quest II zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery.
Odpowiedzialne za pierwszą część cyklu studio Iron Lore Entertainment zamknięto w 2008 roku. Dlatego produkcję sequela powierzono zespołowi Grimlore Games, który wcześniej opracował ciepło przyjęte SpellForce 3.
Nowe screeny:
Nowe artworki:
Więcej:Twórcy Path of Exile zaskoczyli graczy. Nowy teaser zdradza coś więcej niż tylko ułatwienia
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Kwisatz_Haderach Senator
I bardzo dobrze. Eksploracja map Titan Questa i Grim Dawn (oraz dodatkow do tych gier) to cos wspanialego. Grim Dawn w dodatkach to juz wogole jest exploracyjne cudo, tyle jest poukrywanych,, opcjonalnych rzeczy i roznych pierdoletow. Dotego na kolejnych poziomach trudnosci niektore lokacje maja jeszcze dodatkowe, nowe sekrety/loot i nieraz poukrywane cale gigantyczne, wielopietrowe dungeony.
Nikt nie powiedzial ze HnS musi miec losowo generowane mapy, dungeony czy swiat gry.
Zwlaszcza ze Titan Quest nie byla gra nastawiona na "zoom, zoom" byle szybciej i grindowanie sezonow i tego typu rzeczy, itd.
Podobnie milo wspominam design swiata obydwu Sacred'ow.
Mam tez nadzieje ze gameplay bedzie podobny desgnersko (glownie chodzi mi o szybkosc gry ogolna) do TQ/GD i nie bedzie sie zapatrywal np w to co robi PoE.
Zadnego zoom, zoom i trzymanie jednego przycisku obserwujac ekran zasrany wybuchami i 15fps. PLX
kaagular Generał
Nie bardzo rozumiem co news chce przekazać. Czy całe mapy będą stworzone ręcznie i tyle czy "klocki" będą tworzone ręcznie, a potem mapy się będą generowały automatycznie z ręcznie wykonanych klocków. Obstawiam to pierwsze i to jest problem. To jest fajne rozwiązanie na raz, a H&S to gatunek, który uwielbia olbrzymią regrywalność. Dwa razy tej samej mapy nie przejdę bo i po co. Nawet inny build tu nie wiele pomoże.
PoE tutaj jest nie do pobicia, kampanię trzeba jakoś przeboleć ale potem w każdym sezonie jest rotacja map, które wewnętrznie się różnią (nie wszystkie) oraz cała masa innych opcji do grania plus cudowny zoom-zoom pozwalający "ominąć" powtarzalność. Gram teraz w LE i... no bieda trochę. Po dwóch dniach wpada się w ogromną powtarzalność.
Oby było szybko bo w TQ1 grało się ślimakiem. Nie cierpię jak postacie poruszają się wolniej niż moja 80 letnia babcia pod koniec dnia.
Bri Generał
Też kilka razy zaczynałem, odpadałem w połowie egiptu czy jakoś tak. Pamiętam że po Diablo2 gdzie za każdym uruchomieniem gry lokacje były inne - gdy grałem w TQ to od razu był niesmak że u nich to nie działa. Potem chyba był proceduralny Torchlight i było git, a potem D3 i zatrzęsienie "statycznych" designów.
Dla mnie zrobienie map/światów dobrze - to zrobienie tak jak w D2. Więc D3/D4/POE/TW nie są zrobione dobrze pod tym względem.
Arturo1973 Konsul
Titan Quest to mega dobra gra, którą przechodziłem co najmniej 5 razy. Jeśli dwójka będzie co najmniej tak samo dobra, no to będzie grane przez wiele, wiele godzin.
Artur676 Generał
Jeśli to ma poprawić jakość gry to jestem na tak. Czas skończyć z bylejakością która trawi branżę od kilku lat.



