Studio Grimlore Games pochwaliło się, że cały świat w Titan Quest 2 tworzony jest ręcznie, a więc bez użycia proceduralnej generacji.
Titan Quest II zapowiada się na jedno z najciekawszych nadchodzących RPG akcji. Osoby czekające na tę produkcję zainteresować powinien opublikowany na Steamie artykuł, w którym twórcy opisują sposób konstruowania świata gry.
Przypomnijmy, że Titan Quest II zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery.
Odpowiedzialne za pierwszą część cyklu studio Iron Lore Entertainment zamknięto w 2008 roku. Dlatego produkcję sequela powierzono zespołowi Grimlore Games, który wcześniej opracował ciepło przyjęte SpellForce 3.
Gracze
Steam
54

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.