EA zapowiada rozwiązanie problemów pecetowego The Saboteur
The Saboteur w wersji na komputery osobiste nie ustrzegło się błędów. Po zaproponowaniu przez pracowników zamkniętego już studia deweloperskiego Pandemic rozwiązania zastępczego, polegającego na ingerencji w liczbę działających rdzeni procesora, przyszła pora na propozycję nieco bardziej oficjalną.
The Saboteur w wersji na komputery osobiste nie ustrzegło się błędów. Jeden z nich uniemożliwia właścicielom pecetów wyposażonych w układy graficzne firmy ATI prowadzenie normalnej rozgrywki (podobne kłopoty dotknęły również niektórych posiadaczy kart NVIDIA). Po zaproponowaniu przez pracowników zamkniętego już studia deweloperskiego Pandemic rozwiązania zastępczego, polegającego na ingerencji w liczbę działających rdzeni procesora, przyszła pora na propozycję nieco bardziej oficjalną.
Mianowicie, jest nią specjalna łatka – póki co w wersji beta – której publikacja powinna odbyć się jutro. Wewnętrzne testy patcha wykazały, że rezultaty jego instalacji są jak najbardziej obiecujące. Przypominamy, że celem łatki jest zapobiegnięcie zawieszania się gry w czasie wchodzenia do menu i dziennika misji oraz w trakcie podróży pomiędzy wyodrębnionymi lokacjami. Wszystko wskazuje jednak na to, że całkowita likwidacja problemu nastąpi dopiero wraz z wydaniem ostatecznej wersji aktualizacji. Twórcy The Saboteur nie ujawnili niestety kiedy mogłoby do tego dojść.
Działania Pandemic oraz Electronic Arts nie przypadły jednak do gustu osobom, które zdecydowały się zamieścić w Internecie dotykającą problemu petycję. Dowiadujemy się z niej, że problemy z obsługą kart graficznych ATI pojawiły się zarówno w europejskiej wersji gry, jak i w amerykańskiej, która trafiła do sprzedaży trzy dni później. O błędach uniemożliwiających zabawę producenci i wydawcy doskonale zatem wiedzieli (pierwszej informacje o tym fakcie pojawiły się już 5 grudnia), ale mimo to nie zdecydowali się na wstrzymanie wydania gry w Stanach Zjednoczonych. The Saboteur ciągle można również znaleźć w ofercie EA Store.
Twórcy petycji domagają się od EA oficjalnych przeprosin oraz dokładnego wyjaśnienia, dlaczego gra trafiła do sprzedaży z tak poważnymi błędami.
The Saboteur zostało wydane 4 grudnia w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Co ciekawe, ostatnie dzieło zlikwidowanego już Pandemic Studios w wersji na komputery osobiste może się obecnie pochwalić najwyższą średnią z otrzymywanych ocen – 77% (według Metacritic.com). W grze wcielamy się w Irlandczyka Seana, który walczy z nazistami okupującymi Paryż.

GRYOnline
Gracze
Steam
- EA / Electronic Arts
- zapowiedź (gry)
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany407138 Konsul
otorek: czyli ty jestes "wiernym uzytkownikiem kard od ati" a ci co uzywaja nvidii to "fanboye"??typowa gadka fanboya:) dla mnie nie liczy sie co bylo,a to co jest teraz.i co z tego ze kiedys nvidia cos tam majstrowala(ati tez nie jest w tym polu swiete).ja tam podzespoly wybieram pod katem wydajnosci,jak i dalszych problemow.z nvidia nie mialem zadnych problemow,a kumple (jak to ty ujales) fanboye radeona przeszli (przy okazji 8800) na nvidie
i nie jestem fanboyem nvidii.po prostu zawsze trafia mi sie okazja kupna ich kart za bezcen,a takze poniekad robie to z przyzwyczajenia
zanonimizowany572166 Konsul
no niby jest ten patch ale skąd można go pobrać do jasnej cholery
Otorek Chorąży

7ymek prawdopodobnie masz rację :)
Dj, przeglądając forum Pandemic beta patch jeszcze się nie ukazał, więc albo ukaże się za kilka godzin lub właściciele gry znowu zostali zrobieni na szaro i nie wiadomo jak długo przyjdzie czekać na jakikolwiek fix.
zanonimizowany652707 Generał
Tak bylo już przecież wcześniej wydają grę z błędami a później łataja
zanonimizowany624581 Senator
EA jest całkiem ciekawą firmą, ma ciekawe pomysły (Mirror's Edge, The Saboteur) ale najgorzej jest ze zrobieniem tego pomysłu. Zawsze się napatoczy jakiś błąd uniemożliwiający rozgrywkę. Szkoda tylko, że tak późno wydawane są patche.