Do osób z Edycją Premium gry Avowed mogą już dołączyć kolejni gracze zainteresowani nowym RPG studia Obsidian.
Avowed oficjalnie zadebiutowało na PC, XSX/S i w usłudze Game Pass. Jednocześnie gra otrzymała aktualizację 1.2.2, która naprawia szereg błędów, w tym usterki zgłaszane przez graczy płatnego wczesnego dostępu.
Dziś o godzinie 19:00 odbędzie się globalna premiera nowego RPG-a studia Obsidian Entertainment – Avowed (także w Xbox Game Pass). O przyjęciu gry przez graczy płatnego, wcześniejszego dostępu przeczytacie w jednej z naszych poprzednich wiadomości. Waszej uwadze polecamy też recenzję i regularnie rozbudowywany poradnik.
Zgodnie z planem o godz. 19:00 wystartował płatny wczesny dostęp Avowed. Niestety na tym etapie serwis SteamDB nie pozwala podejrzeć, ile osób gra obecnie w produkcję Obsidianu. Pierwsze recenzje graczy zaczęły się już pojawiać na Steamie, lecz na razie jest ich tylko 40, więc trudno wyciągać daleko idące wnioski. Niemniej 74% to opinie pozytywne.
Za kilka godzin pierwsi gracze rozpoczną zabawę w Avowed, czyli najnowszej produkcji RPG studia Obsidian Entertainment.
AKTUALIZACJA: Polecamy Waszej uwadze naszą recenzję Avowed. Jest to opinia w przygotowaniu, póki co jeszcze bez ostatecznej oceny.
Poza możliwością rozpoczęcia zabawy pięć dni wcześniej Edycja Premium Avowed oferuje dodatkowo dwa pakiety skórek oraz dostęp do cyfrowego artbooka i soundtracka.
Avowed zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S i Xbox Series X. Gra zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami i od momentu premiery będzie dostępna w ramach abonamentu Game Pass.
Warto na koniec przypomnieć, że początkowo cena Avowed w złotówkach na Steamie była najwyższa na świecie za sprawą fatalnego standardowego przelicznika w tym serwisie. Graczom udało się jednak przekonać firmę Microsoft do jej ręcznego skorygowania.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.