Dwuwymiarowa bijatyka Skullgirls trafi również do posiadaczy komputerów PC. Gra pojawi się jeszcze w tym roku i zawierać będzie szereg poprawek, które już wkrótce powinny być dostępne także dla konsolowych wersji tytułu.
Michał Kułakowski

Tradycyjna dwuwymiarowa bijatyka Skullgirls radzi sobie na tyle dobrze, że jej producent postanowił przenieść tytuł z konsol na komputery PC. Gra będzie sprzedawana za pośrednictwem najważniejszych serwisów dystrybucji cyfrowej, takich jak: Steam, GamersGate, GameFly oraz Origin i powinna pojawić się jeszcze w tym roku. Pecetowe Skullgirls zostanie wzbogacone o szereg poprawek, nad którymi pracują w tej chwili twórcy, przygotowujący obszerny patch na konsole. Poprawione zostanie AI komputerowych przeciwników i system rozgrywek wieloosobowych, znaczącemu rozszerzeniu ulegnie samouczek oraz wprowadzona zostanie możliwość przeglądu palety ruchów postaci w trakcie rozgrywki.
Skullgirls stworzył zespół Reverge Labs, pracujący dla firmy Autumn Games, któremu przewodzi weteran wirtualnych bijatyk Mike "Mike Z" Zaimont oraz artysta Alex "o_8" Ahad, odpowiadający za graficzną stronę gry i projekty postaci. Tytuł od początku powstawał z myślą o rozgrywkach turniejowych i jest hołdem złożonym najlepszym przedstawicielom gatunku. Jego fani mogą znaleźć w grze wiele odniesień, a nawet bezpośrednich kopii rozwiązań znanych i sprawdzonych od lat w znanych seriach, takich jak Guilty Gear czy Marvel vs. Capcom.
Więcej:„Nie”. Jedno słowo szefa Konami zabiło marzenie o grze Matrix od twórcy Metal Gear Solid
Gracze
0