Do gry Fallout 4 dostępne jest teraz ogromne nowe fanowskie rozszerzenie

Ukazał się wielki mod Misery Island do gry Fallout 4. Wprowadza on nową wyspę z bogatą serią zadań fabularnych.

Adrian Werner

Komentarze

Do gry Fallout 4 dostępne jest teraz ogromne nowe fanowskie rozszerzenie, źródło grafiki: Bethesda.
Do gry Fallout 4 dostępne jest teraz ogromne nowe fanowskie rozszerzenie Źródło: Bethesda.

Bethesda może i mocno rozczarowała swoich fanów Fallout 4: Anniversary Edition, ale za to gracze zawsze mogą liczyć na moderów. Dwóch z nich, o ksywkach Tenhats i Shreddah4, właśnie wydało wielkiego moda Misery Island.

Projekt dodaje do świata Fallouta 4 tytułową wyspę, bazującą na prawdziwej, zlokalizowanej nieopodal Salem, gdzie znajdziemy dwie osady, które możemy przywrócić naprawami do dawnej świetności. Mod oferuje także:

  1. obszerną serię zadań fabularnych z bogatym scenariuszem;
  2. nowe przedmioty, w tym bronie i pancerze;
  3. dodatkowa stację radiową;
  4. mechaniki zaczerpnięte z wczesnych odsłon cyklu, takie jak testy umiejętności czy schematy broni;
  5. rozbudowany system losowych spotkań.

Całość zaprojektowano tak, aby była przyjazna do wirtualnych towarzyszy.

Misery Island możecie pobrać z serwisu NexusMods (link pożniej). Modyfikacja wymaga posiadania dodatku Far Harbor. Autorzy rekomendują, żeby postać, którą gramy, była na co najmniej 25. poziomie rozwoju.

  1. Misery Island – Isles Of New England w serwisie Nexus
  2. Fallout 4 na Steamie
6.9

GRYOnline

6.6

Gracze

8.2

Steam

8.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

„Wyciągnęliśmy wnioski”. Capcom zmienia kluczową mechanikę w Resident Evil Requiem, by nie irytować graczy

Poprzedni
„Wyciągnęliśmy wnioski”. Capcom zmienia kluczową mechanikę w Resident Evil Requiem, by nie irytować graczy

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl