Divinity: Original Sin II zaskoczy graczy „co najmniej jedną” dużą niespodzianką
Gra Divinity: Original Sin II będzie nadal rozwijana przez Larian Studios. Założyciel firmy Swen Vincke ma nadzieję, że produkcja zostanie w przyszłości wzbogacona również o scenariusze tworzone przez utalentowanych moderów.
Bartosz Świątek

Uwielbiany przez krytyków (średnia ocen w serwisie Metacritic wynosi obecnie aż 94%!), najnowszy erpeg autorstwa Larian Studios – Divinity: Original Sin II – będzie dalej rozwijany w kolejnych miesiącach. Na razie twórcy intensywnie pracują nad aktualizacją poprawiającą znalezione po premierze bugi, jednak gdy już uda się z nimi uporać, zespół zajmie się czymś nowym. Czym? Tego na razie nie wiemy, ale ma to być coś dużego i zaskakującego.
Mamy w planie parę niespodzianek. Na razie siedzimy nad patchem, potem popracujemy trochę w ciszy, żeby zebrać to wszystko do kupy i wtedy… tak, sądzę, że będzie tutaj przynajmniej jedna, duża niespodzianka – stwierdza tajemniczo Swen Vincke w rozmowie z PC Gamerem.
Szef Larian Studios żywi też nadzieję, że Divinity: Original Sin II pójdzie w ślady m.in. utytułowanej serii Neverwinter Nights i przyciągnie uwagę moderów lubujących się w tworzeniu nowych opowieści. Jeszcze przed premierą twórcy gry zaprosili do siebie kilku autorów wyłonionych spośród osób najaktywniej wspierających modyfikacjami pierwszą część Divinity: Original Sin. Efekty ich tygodniowej pracy zrobiły na Larian Studios wrażenie.
Jeden z gości, którzy tutaj byli, przygotował Głośną Kryptę – 40-minutową przygodę. Mam nadzieję, że zobaczymy więcej podobnych rzeczy, bo naprawdę chciałbym przygód, w które możemy pograć w kooperacji, w przypadku których nie znam fabuły. To sprawiłoby mi ogromną radość – mówi Swen Vincke.
Wszystko wskazuje na to, że jest spora szansa na spełnienie marzenia założyciela Larian Studios. Już w tym momencie w Warsztacie Steam znaleźć można przeszło 700 różnorakich modyfikacji dla Divinity: Original Sin II. Biorąc pod uwagę wzbudzany przez grę powszechny zachwyt tak krytyków, jak i graczy oraz jej olbrzymi sukces komercyjny, pojawienie się coraz bardziej rozbudowanych scenariuszy jest prawdopodobnie wyłącznie kwestią czasu.
Jeśli wciąż nie jesteście pewni, czy Divinity: Original Sin II zasługuje na Waszą uwagę, zachęcamy do rzucenia okiem na zwiastun podsumowujący najważniejsze cechy gry.
- Divinity: Original Sin II – kompendium wiedzy
- Divinity: Original Sin II – recenzja
- Divinity: Original Sin II – poradnik

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition
Data wydania: 14 września 2017
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- Divinity (marka)
- Larian Studios
- gry RPG
- PC
Komentarze czytelników
Erlan012 Generał
@Maverick0069
Porównujesz restauracje która ma swoje lokale w naszym kraju i studio produkujące gry, nie mające żadnego oddziału w naszym kraju oraz które wydało ostatni produkt na steamie i gogu czyli w formie międzynarodowej.
Gdyby Larian wydało pudełkową wersję w Polsce to tak mógłbyś "wymagać" swojego ketchupu ;)
Maverick0069 Legend

Pytanie za 100 punktów dlaczego od Macdonalda mogę domagać się ketchupu a od Larian nie mogę domagać się polskiej wersji ??
Larian dał grę ale nie musi być polskiej wersji.... to idąc tym tropem w polsce niech Macdonald da keczup ale nie z pomidorów.....
Fałszywa morda tyczy się czepiana polaków i ich zapotrzebowania na coś bez czego nie mogą skorzystać z danej usługi.... Jesteś egoistą więc nie widzisz w tym problemu.... Płacz forumowiczów nie zmieni raczej podejścia Larian do tytułu już wydanego, przynajmniej nie z dnia na dzień .
Co do gry nie ma praktycznie żadnych zastrzeżeń poza brakiem lokalizacji w Polsce i wielu innych krajach.
Co za tym idzie na podstawie forumowych płaczów powstaną na stronach takich jak ta artykuły o ogólnym niezadowoleniu spowodowanym tylko i wyłącznie brakiem konkretnej wersji językowej... dojdzie to do Larian i może przy następnym tytule który zrobią tego problemu już nie będzie.....
Pamiętaj są inni gracze. dla deweloperów dzisiaj każdy zaczyna się liczyć bo na rynku jest coraz większa konkurencja.
Sir klesk Legend

W jednym zdaniu piszesz, ze chcesz a w nastepnym, ze domagasz sie polskiej wersji. Widzisz roznice miedzy tymi zachowaniami Mavericku Ty nasza nie-falszywa mordo? :D
Chciec to sobie mozemy, ja tez chce polonizacji! Ale żądać to sobie conajwyzej mozesz ketchupu jak Ci nie dadza w McDonaldzie.
Rozumiem, ze ludzie maja żal do tworcow ale powtarzam po raz kolejny ze wszelkie pretensje, bojkoty i żądania sa po prostu dziecinnym tupaniem nóżką. Kto nie kupil, ten dal wyraz niezadowolenia portfelem. To co sie wyprawia w watkach o DOS2 to zwykla dziecinada i płacz.
Falszywa morda, ouch. Jak mogles :( ----->>
Erlan012 Generał
@Sir klesk
Otóż to :)
Jako konsument możesz głosować portfelem. Możesz również zebrać kilka osób i napisać jakąś wiadomość do twórców zamiast ciągle płakać i nic nie robić.
A dla samego Lariana nie jest to żaden obowiązek i jeżeli chcesz aby państwo ingerowało w takie rzeczy to gratuluje i proponuje samemu wyjechać do tego idealnego kraju jakim są Niemcy dla Ciebie.
Maverick0069 Legend

Gre kupiłem i przeszedłem, z ang sobie radzę, ale domagam się polskiej lokalizacji. Przydałaby się solidarność na forum a nie fałszywe mordy twierdzące, że Polak jak chce polskiego to płacze..