W wywiadzie deweloperzy pracujący nad grą Diablo 4 zdradzili, że projektowana jest ona tak, aby potrafiła przykuć uwagę graczy na tysiące godzin.
Deweloperzy studia Blizzard Entertainment pracujący nad Diablo IV udzielili wywiadu serwisowi IGN. Rozmowa poświęcona była prowadzonym obecnie zamkniętym testom, ale znalazło się w niej kilka ciekawych informacji na temat samej gry.
Takie podejście jest naturalne, ale skuteczne zrealizowanie modelu gry-usługi nie jest łatwe, gdyż wymaga szybkiego prowadzenia prac. Sam Blizzard miał z tym problemy przy Diablo Immortal, którego tempo rozwoju, zwłaszcza początkowo, uznawane było za zbyt wolne przez wielu graczy, choć ostatnio sytuacja uległa poprawie. Przed twórcami Diablo IV stoi więc niełatwe zadanie i ciekawi nas, czy dadzą radę.
Pewne problemy już zresztą pojawiły się w zamkniętej becie. Części graczy, zwłaszcza tym preferującym samotną zabawę, mocno nie przypadły do gustu codzienne aktywności, gdyż czują, że takie rozwiązanie zmusza ich do grania każdego dnia.
Przypomnijmy, że start otwartej bety Diablo 4 planowany jest na początek przyszłego roku. Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera również ma nastąpić w 2023 r.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
27

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.