Diablo 4 ma wystarczyć na tysiące godzin gry

W wywiadzie deweloperzy pracujący nad grą Diablo 4 zdradzili, że projektowana jest ona tak, aby potrafiła przykuć uwagę graczy na tysiące godzin.

Adrian Werner

Diablo 4 ma wystarczyć na tysiące godzin gry, źródło grafiki: Activision Blizzard.
Diablo 4 ma wystarczyć na tysiące godzin gry Źródło: Activision Blizzard.

Deweloperzy studia Blizzard Entertainment pracujący nad Diablo IV udzielili wywiadu serwisowi IGN. Rozmowa poświęcona była prowadzonym obecnie zamkniętym testom, ale znalazło się w niej kilka ciekawych informacji na temat samej gry.

  1. Diablo 4 projektowane jest tak, aby mogło zapewnić tysiące godzin dobrej zabawy.
  2. Aby to zrealizować, kluczowe stało się opracowanie odpowiedniego endgame’u.
  3. Kampania fabularna ma być oczywiście bardzo ważna, ale Blizzard chce uniknąć sytuacji, w której po jej przejściu na graczy nie czeka już nic ciekawego. Zamiast tego po ukończeniu głównej historii gracze mają otrzymać masę rzeczy to zrobienia w świecie gry.
  4. Koniec kampanii będzie więc momentem, w którym Diablo IV przeobrazi się w grę-usługę, która ma co chwila oferować nam nowe atrakcje.

Takie podejście jest naturalne, ale skuteczne zrealizowanie modelu gry-usługi nie jest łatwe, gdyż wymaga szybkiego prowadzenia prac. Sam Blizzard miał z tym problemy przy Diablo Immortal, którego tempo rozwoju, zwłaszcza początkowo, uznawane było za zbyt wolne przez wielu graczy, choć ostatnio sytuacja uległa poprawie. Przed twórcami Diablo IV stoi więc niełatwe zadanie i ciekawi nas, czy dadzą radę.

Pewne problemy już zresztą pojawiły się w zamkniętej becie. Części graczy, zwłaszcza tym preferującym samotną zabawę, mocno nie przypadły do gustu codzienne aktywności, gdyż czują, że takie rozwiązanie zmusza ich do grania każdego dnia.

Przypomnijmy, że start otwartej bety Diablo 4 planowany jest na początek przyszłego roku. Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Premiera również ma nastąpić w 2023 r.

  1. Oficjalna strona Diablo 4
  2. Oficjalna strona Blizzard Entertainment
Diablo IV

Diablo IV

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 czerwca 2023

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

6.2

Gracze

7.1

Steam

8.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

27

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-11-06
11:15

luckymike11 Konsul

luckymike11

Blizzard dziękujemy. Wierny fan od 1996.

Komentarz: luckymike11
2022-11-06
17:15

aleksandraxx Junior

Beta jest świetna. Gram głównie w weekendy, nie mogę się oderwać

Komentarz: aleksandraxx
2022-11-08
12:03

TymekPePe3 Junior

I bardzo dobrze, ja Diabli 3 przeszedłem chyba 6 razy i jeszcze mi mało!

Komentarz: TymekPePe3
2022-11-09
08:09

krzysztofkmwtw Junior

Brałem udział w beta testach, wbilem 19lvl i odpuściłem.... D4 wygląda dla mnie bardzo podobnie do mobilnej wersji Diablo. Bardzo czekałem na D4 i jestem wielkim fanem tej serii ale w tym momencie zastanawiam się w ogóle czy to kupować. Napweno nie zrobię tego w dniu premiery, poczekam na opinie i nagrania z rozgrywek, wtedy podejmę decyzję..

Komentarz: krzysztofkmwtw
2022-11-09
08:20

FSB znowu nadaje Generał

Granie po raz milionowy tego samego, bez żadnego widocznego postępu dla przedmiotu lepszego o 0,001% z jego szansą na drop / craft wynoszącą również 0,001% nie można nazwać graniem.
Tak właśnie zdechło Diablo 3 gdzie liczyło się dla nas tylko 13 przedmiotów a cała reszta mogła nie dropić wcale bo i tak była topiona na matsy. Potem te 13 zamienili na starożytne a potem na jeszcze jakieś już nawet nie pamiętam nazwy.
Do tego bezsensowne sezony z graniem od początku po raz już chyba 26.
A wystarczyły proste zmiany:
- dodatkowa moc wyciągnięta z przedmiotu co x paragonów
- usunięcie limitu bonusów z paragonów.

Komentarz: FSB znowu nadaje

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl