Gracz pokonał World Bossa w Diablo 4 w pojedynkę, nawet Blizzard jest pod wrażeniem
Youtuber podjął się wyzwania pokonania potężnego World Bossa w Diablo 4 w pojedynkę. Wyzwanie skomentowali przedstawiciele Blizzard Entertainment.
Streamer o pseudonimie Wudijo podczas niedawnej bety Diablo IV podjął się zadania pokonania potężnego World Bossa w pojedynkę na najwyższym poziomie trudności. Trudne wyzwanie oraz sukces gracza przyciągnęły uwagę deweloperów.
Ekstremalne wyzwanie
Zwycięskie podejście Wudijo do zabicia bossa Aszawy nie było pierwszą próbą, jaką podjął streamer. Już w czasie wcześniejszej bety Diablo 4 podszedł on do solowego pojedynku z bestią, lecz wyzwanie zostało przerwane przez niespodziewane wtargnięcie w czasie walki innego gracza.
Pomimo teoretycznej porażki, wyczyn Niemca nie umknął uwadze studia Blizzard Entertainment. Podczas jednej z konferencji poprzedzających kolejne beta-testy gry, deweloper rzucił Wudijo wyzwanie słowami:
A, i Wudijo! Spodziewamy się, że pokonasz ją [Aszawę – dop. red.] solo.
Zadanie to miało być zresztą jeszcze trudniejsze, gdyż maksymalny poziom postaci gracza został w czasie ostatniej serii testów obniżony z 25. do zaledwie 20. Niedogodność ta nie przeszkodziła jednak odważnemu śmiałkowi, który ochoczo rzucił się w wir walki.
Zwycięstwo i podziw ze strony twórców
Po trwającej niemal kwadrans walce, Wudijo wreszcie dopiął swego, pokonując Aszawę. Swoje zwycięskie podejście uwiecznił w formie transmisji na żywo, z której zapis dostępny jest w serwisie YouTube.
Rzucający wyzwanie Adam Fletcher, dyrektor ds. rozwoju społeczności w Blizzard Entertainment, pogratulował streamerowi karkołomnego wyczynu na platformie Twitter.
Wydarzenie nie umknęło również uwadze głównego dyrektora studia, Mike’a Ybarry. W zabawny sposób zasugerował on przyszłe zmiany, jakie czekają World Bossa.
Huh… dobra robota. Czas ją [Aszawę – dop. red.] zbuffować.
Po właściwej premierze gry (przypominamy, że zaplanowana jest ona na 6 czerwca; wczesny dostęp ruszy 2 czerwca) zapewne spodziewać możemy się kolejnych szalonych wyzwań ze strony Wudijo oraz innych, podobnych mu śmiałków, gustujących w ekstremalnych próbach.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
KozaSWD Pretorianin
No bo jak sprawić, żeby taki boss był wyzwaniem? To nie Elden Ring, gdzie Boss będzie miał jakieś powalone kombinacje ciosów, których uczenie się zajmie długi czas, jak przy Malenii. Tutaj mogą mu dać najwyżej więcej HP, co sprawi że będzie po prostu nudnym workiem z HP. Także przeginać nie mogą, bo nie byłoby to wyzwanie tylko nuda. Chyba że w końcu coś by zmielili w formule gier hack 'n slash. Zamiast tępo nawalać dużego potwora mogliby wprowadzić jakieś fajne mechaniki np. robienie kontry do ataków bossa poprzez użycie odpowiedniego skilla w odpowiednim czasie. Tak żeby wymagało to refleksu i myślenia, a standardowe mobki dalej będą mogły być bezmyślnie nawalane i każdy będzie szczęśliwy.
Mqaansla Generał
Monetyzacja level: "World Boss Spawn Camping" xD
pieterkov Senator
Ymmm.... To teraz gry robi się celowo tak trudne, żeby jeden gracz nie był w stanie ich przejść? W takim dark souls było w multi w pewnym sensie trudniej bo boss miał więcej hp. Realnie było łatwiej, bo boss bił jednego gracza, a drugi gracz mógł naparzać bossa do woli, ale w diablo wszyscy dostają po równo (zwłaszcza melee ma przesrane).
Jeżeli gry nie da się przejść solo jeżeli nie jesteś przekoksem to ja podziękuję.
Kserkses Generał
No tak, każdy jest pro i wie doskonale bez patrzenia na YouTube jak rozbudować postać ;-),wiec przestańcie lizać się po jajach xD
Bieniu05 Generał
slabe te world bossy gosciu sobie soluje spoko