Demo Gran Turismo 5 już dostępne
Sony Computer Entertainment opublikowało w ramach PlayStation Network demo gry wyścigowej Gran Turismo 5. Niewielka próbka dzieła Polyphony Digital – oferująca możliwość przejechania się Nissanem 370Z na jednym torze w trybie Time Trial – potrzebuje 219 MB wolnego miejsca na dysku twardym PlayStation 3.
Sony Computer Entertainment opublikowało w ramach PlayStation Network demo gry wyścigowej Gran Turismo 5. Niewielka próbka dzieła Polyphony Digital – oferująca możliwość przejechania się Nissanem 370Z na jednym torze w trybie Time Trial – potrzebuje 219 MB wolnego miejsca na dysku twardym PlayStation 3.
Mieszkańcy 17 państw Europy (niestety nie ma wśród nich Polski) mogą z tej okazji wziąć udział w akcji o nazwie GT Academy 2010. Zwycięzca tych swoistych zawodów będzie miał szansę powtórzenie swojego sukcesu na prawdziwym egzemplarzu Nissana 370Z. Wcześniej będzie jednak musiał wygrać kwalifikacje narodowe, osiągając jak najlepszy czas na torze zawartym w demie.
Pełna wersja Gran Turismo 5 ukaże się w Japonii w marcu 2010 roku. Na wersję europejską będziemy musieli poczekać kilka miesięcy dłużej.

GRYOnline
Gracze
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany495054 Konsul
@ SebaOnePL
Polyphony nigdy nie zawiodło swoich fanów, tak więc wiem pewnie jak i Albz, że nie spieprzą tego na 100%.
Poziom zaufania można porównać z Diablo i blizzardem chyba każdy nie wątpi że d3 będzie hitem ?
zanonimizowany495054 Konsul
@ yazz_aka_maish
Hmm.. przynajmniej po tym co napisałeś grałeś w demo nie jak SebaOnePL który bazuje całą opinię na "testach kolegi".
Nie kumam o co chodzi ci z grafiką, Indianapolis tak wygląda jest nudne do szpiku kości. Jeśli chcesz zobaczyć ładną trase z gt to spójrz na London z GT5P albo na Tokyo route z targowego dema . Narzekanie na poziom wykonania tras w GT jest nie na miejscu kiedy trasy prezentują się tak jak w rzeczywistości.
"Po trzecie nigdy nie zorzumiem dlaczego gaz jest pod X, a hamulec [kwadrat]... "
ponieważ sporo osób tak gra dodatkowo to przyciski analogowe i też można dodawać mocniej gazu mocniej przyciskając przycisk.Dodatkowo odrazu razem z ustawieniem na xy , które można zmienić jest ustawione sterowanie na duale lewym skręcasz prawym masz gaz i hamulec i tak polecam wszystkim graczom granie w wyścigówki na padzie.
Fur nie prowadzi się tak samo są podobne owszem ale jedna to bolid a druga to normalny samochód. Tak iwęc nie kumam tego (może to te 10 okrążeń ? )
"WAGA! czy mi sie wydaje czy to czysty arcade? Spojrzalem w opcje, wszystko powylaczane (skrzynia jedynie automat), a nie ma problemu z utrzymaniem samochodu na drodze. Poslizgi kontruje sie bez trudu, mozna driftowac bez zadnych klopotow skrecajac powiedzmy w prawo, by zaraz skrecic w lewo, wyjsc na prosta i jechac dalej. Gdyby asysty byly na ON to rozumeim, ale przy OFF powinno byc jakies utrudnienie. Wedlug mnie blizej temu do Dirta na asfalcie niz Forzy...generalnie troche sie zdziwilem, bo reklamuja produkt jako The Real Driving Simulator. "
Kompletnie się z tobą nie zgadzam. Poza tym grając na padzie w demie zawsze masz właczoną kontrole trakcji i kilka innych wspomagaczy (mimo iż nie zaznaczono).
Polecam poczekać na pełnoprawne demo GT5 które powinno się później pojawić.
tankem3 Senator

44 -- eee to ze sposrod 30 cenionych exclus znasz jedynie 5 wartych uwagi to nie wina Sony tylko niedoinformowania
zanonimizowany649085 Konsul
Hmm. Nie będę się rozpisywał. Moja ostatnia wypowiedź to chyba reakcja na paskudne otoczenie,, które mam nadzieję, uleglo ''wyczyszczeniu'' na rzecz time trial dema. Model jazdy genialny, a samochody najlepsze ''ever''.