Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 sierpnia 2021, 10:03

Dead Space Remake z możliwą premierą w 2022 roku

Jak podaje dziennikarz Jeff Grubb, Electronic Arts planuje wydać remake Dead Space w roku fiskalnym 2023. Oznacza to, że premiera może odbyć się już za nieco ponad dwanaście miesięcy.

Miesiąc temu Electronic Arts zdecydowało się wyłożyć karty na stół i pokazać pierwszą zapowiedź remake’u kosmicznego horroru Dead Space. Pieczę nad projektem objęło studio EA Motive, a na czele zespołu przygotowującego grę stanął Eric Baptizat, znany z serii Assassin’s Creed. Informacji na temat samej produkcji jest cały czas jak na lekarstwo, ale tu z pomocą przychodzi dziennikarz Jeff Grubb. Powołując się na swoje źródła twierdzi on, że jest szansa na to, iż odświeżony Dead Space trafi do sprzedaży jesienią 2022 roku – zakładając, że wszystko pójdzie zgodnie z planem produkcyjnym.

Według Grubba deweloperzy planują ujawnić więcej szczegółów o swoim najnowszym projekcie pod koniec tego roku – być może chodzi tu o kolejny filmowy trailer. Niewykluczone, że właśnie wtedy ogłoszona zostanie konkretna data premiery.

Oficjalny komentarz EA studzi jednak zapał wzbudzony przez plotki:

Nie podaliśmy jeszcze daty premiery gry i nie komentujemy obecnych plotek oraz spekulacji. Ale cieszymy się, że ludzie są podekscytowani grą!

- taką odpowiedź uzyskał Grubb od rzecznika wydawcy.

Trudno oczekiwać innej odpowiedzi ze strony oficjeli, ale nie można wykluczyć, że w tym, co mówi Grubb jest coś na rzeczy – na przestrzeni lat jego przecieki często okazywały się zgodne z prawdą Fanom kosmicznej grozy pozostaje czekać.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej