Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 kwietnia 2022, 08:51

autor: Adrian Werner

Premiera Dead Island 2 za kilka miesięcy według plotek

W sieci pojawiły się ciekawe plotki, sugerujące, że gra Dead Island 2 może zadebiutować już za kilka miesięcy.

Na Dead Island 2 czekamy już tak długo, że wiele osób porzuciło nadzieję, że gra kiedykolwiek się ukaże. Świeże plotki sugerują jednak, że prace są już na ukończeniu.

  1. Według nowych doniesień gra może zadebiutować we wrześniu lub w październiku tego roku.
  2. Źródłem tych informacji jest Colin Moriarty, który ujawnił je w nowym odcinku podcastu Sacred Symbols.
  3. Według niego Dead Island 2 ma zostać ponownie zapowiedziane już wkrótce (gra przeszła duże zmiany od czasu, kiedy widzieliśmy ją ostatnio), z nieodległą datą premiery.
  4. Moriarty ma dosyć dobrą renomę, więc nie są to słowa przypadkowego internauty. Insider wcześniej wielokrotnie przekazywał plotki, które znajdowały pokrycie w rzeczywistości. Przykładowo – w lutym 2020 roku donosił, że studio Insomniac Games pracuje nad nową odsłoną cyklu Ratchet & Clank. Cztery miesiące później projekt został oficjalnie zapowiedziany.

Warto dodać, że do tej pory spodziewaliśmy się premiery w przyszłym roku. Dwa miesiące temu grupa Embracer (właściciel Deep Silver, wydawcy gry) zasugerowała, ze Dead Island 2 ukaże się przed końcem aktualnego roku finansowego, czyli do 31 marca 2023 r.

Należy także wspomnieć, że Tom Henderson, inny sprawdzony leaker, niedawno sugerował premierę w czwartym kwartale tego roku.

W każdym razie wydaje się, że prace nad Dead Island 2 powoli dobiegają końca. Cykl produkcyjny tego projektu był wyjątkowo wyboisty. Grę zapowiedziano osiem lat temu i od tego czasu dwukrotnie zmienił się deweloper. Wpierw studio Yager Development zostało zastąpione przez Sumo Digital, a potem projekt przejął zespół Dambuster Studios, znany z opracowania Homefront: The Revolution.

  1. Oficjalna strona firmy Deep Silver
  2. Oficjalna strona Dambuster Studios

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej