Dead Island 2 - porównania graficzne między PC, PS5 i Xbox Series X [Aktualizacja: Digital Foundry]
W sieci pojawiły się godne uwagi filmiki, pokazujące różnice w grafice w Dead Island 2 na różnych platformach sprzętowych.
![Dead Island 2 - porównania graficzne między PC, PS5 i Xbox Series X [Aktualizacja: Digital Foundry], źródło grafiki: Deep Silver.](https://cdn.gracza.pl/i/h/22/419780883.jpg)
Aktualizacja
Serwis Digital Foundry opublikował szczegółową analizę graficzną Dead Island 2 (poniżej). Porównane zostały wersje gry na PS4, PS5, XOne i XSX/S. Okazuje się, że nawet na podstawowych wersjach konsol ósmej generacji zabawa jest „zaskakująco płynna”.
Na PlayStation 4 można cieszyć się rozdzielczością 1080p i 30 klatkami na sekundę – spadki są minimalne – a na XONE – rozdzielczością 1600x900 pikseli i 30 fps. Co jednak ciekawe, nie pozwalają one tworzyć rozgrywek sieciowych. Do tego potrzebne jest PS4 Pro lub Xbox One X.
Oryginalna wiadomość
Kanał ElAnalistaDeBits opublikował serię ciekawych materiałów wideo, oferujących różnorodne porównania graficzne gry Dead Island 2.
Przygotowano trzy filmiki. Pierwszy zestawia wersje gry z PC, PlayStation 5 i Xboksa Series X/S. Kolejne dwa oferują porównania w ramach jednej rodziny konsol, pozwalając nam zobaczyć, jak dużą przewagę mają najnowsze sprzęty firm Microsoft i Sony nad poprzednimi generacjami.
Dead Island 2 – PC vs XSX vs PS5
Dead Island 2 – PS4 vs PS5 Pro vs PS5
Dead Island 2 – Xbox One S/X vs Xbox Series X/S
Trzeba przyznać, że pod względem poziomu detali wersje current-genowe nie przynoszą wielkiego skoku w porównaniu z poprzednią generacją. Największą zaletą wydań na nowsze sprzęty jest możliwość zabawy w 60 klatkach na sekundę.
Dead Island 2 wygląda bardzo obiecująco. Gra zbiera dobre recenzje, a wśród nich jest również nasz tekst, w którym redaktor wystawił notę 8.0/10. Porównania graficzne pokazują, że to tytuł, który powinien zaoferować dobrą zabawę także na starszych konsolach.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Plaion / Deep Silver / Koch Media
- gry o zombie
- Dead Island (marka)
- Deep Silver Dambuster Studios
- porównanie graficzne
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
BlurekPL Generał

Trzeba przyznać, że pod względem poziomu detali wersje current-genowe nie przynoszą wielkiego skoku w porównaniu z poprzednią generacją. Największą zaletą wydań na nowsze sprzęty jest możliwość zabawy w 60 klatkach na sekundę.
Ponieważ to kolejna gra która była robiona z myślą o starej generacji, a nowa generacja po prostu dostała ładniejszą wersję tej poprzedniej, to nie gra robiona z myślą o next-genach i poprzycinana żeby działała na starej tylko odwrotnie, została dopudrowana żeby działała elegancko na nowej, tak jak Guardians of the Galaxy, czy ostatnie exy Sony typu Horizon, Ragnarok czy Miles Morales.
Ja oczywiście z tym problemu nie mam, tym bardziej że wszyscy wiemy ile ta gra powstawała, a i tak wygląda na prawde przyzwoicie, i dzięki temu też posiadacze starszych konsol dostaną zacnie wyglądającą grę, bo nawet na podstawowym PS4 to wygląda ładnie, a i na nowych konsolach i PC gra śmiga również dobrze
mariusx78 Konsul
Ja wolę Dead Island od Dying Light tylko z jednego powodu. Mianowicie nie mogę znieść tego okropnego HUDu w Dying Light. W nocy to jest tragedia, kiedy latają ci po ekranie te wszystkie znaczniki różnego rodzaju. Przecież mogli dać możliwość wyłączenia wszystkiego, ale niestety tak nie jest. No chyba że w tej chwili coś się zmieniło, bo ja gdzieś rok temu próbowałem w to grać. Kiedy zaczęła się pierwsza "noc" w grze, to nie dałem rady grać dalej tak mi to przeszkadzało. Naprawdę, pozamiatało to całą immersję .