Dead Island 2 - porównania graficzne między PC, PS5 i Xbox Series X [Aktualizacja: Digital Foundry]

W sieci pojawiły się godne uwagi filmiki, pokazujące różnice w grafice w Dead Island 2 na różnych platformach sprzętowych.

Adrian Werner

Dead Island 2 - porównania graficzne między PC, PS5 i Xbox Series X [Aktualizacja: Digital Foundry], źródło grafiki: Deep Silver.
Dead Island 2 - porównania graficzne między PC, PS5 i Xbox Series X [Aktualizacja: Digital Foundry] Źródło: Deep Silver.

Aktualizacja

Serwis Digital Foundry opublikował szczegółową analizę graficzną Dead Island 2 (poniżej). Porównane zostały wersje gry na PS4, PS5, XOne i XSX/S. Okazuje się, że nawet na podstawowych wersjach konsol ósmej generacji zabawa jest „zaskakująco płynna”.

Na PlayStation 4 można cieszyć się rozdzielczością 1080p i 30 klatkami na sekundę – spadki są minimalne – a na XONE – rozdzielczością 1600x900 pikseli i 30 fps. Co jednak ciekawe, nie pozwalają one tworzyć rozgrywek sieciowych. Do tego potrzebne jest PS4 Pro lub Xbox One X.

Oryginalna wiadomość

Kanał ElAnalistaDeBits opublikował serię ciekawych materiałów wideo, oferujących różnorodne porównania graficzne gry Dead Island 2.

Przygotowano trzy filmiki. Pierwszy zestawia wersje gry z PC, PlayStation 5 i Xboksa Series X/S. Kolejne dwa oferują porównania w ramach jednej rodziny konsol, pozwalając nam zobaczyć, jak dużą przewagę mają najnowsze sprzęty firm Microsoft i Sony nad poprzednimi generacjami.

Dead Island 2 – PC vs XSX vs PS5

Dead Island 2 – PS4 vs PS5 Pro vs PS5

Dead Island 2 – Xbox One S/X vs Xbox Series X/S

Trzeba przyznać, że pod względem poziomu detali wersje current-genowe nie przynoszą wielkiego skoku w porównaniu z poprzednią generacją. Największą zaletą wydań na nowsze sprzęty jest możliwość zabawy w 60 klatkach na sekundę.

Dead Island 2 wygląda bardzo obiecująco. Gra zbiera dobre recenzje, a wśród nich jest również nasz tekst, w którym redaktor wystawił notę 8.0/10. Porównania graficzne pokazują, że to tytuł, który powinien zaoferować dobrą zabawę także na starszych konsolach.

  1. Recenzja Dead Island 2 – warto było czekać 9 lat
  2. Dead Island 2 – oficjalna strona gry
Dead Island 2

Dead Island 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 21 kwietnia 2023

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.6

Gracze

7.7

Steam

7.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

12

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-04-22
13:34

BlurekPL Generał

BlurekPL

Trzeba przyznać, że pod względem poziomu detali wersje current-genowe nie przynoszą wielkiego skoku w porównaniu z poprzednią generacją. Największą zaletą wydań na nowsze sprzęty jest możliwość zabawy w 60 klatkach na sekundę.

Ponieważ to kolejna gra która była robiona z myślą o starej generacji, a nowa generacja po prostu dostała ładniejszą wersję tej poprzedniej, to nie gra robiona z myślą o next-genach i poprzycinana żeby działała na starej tylko odwrotnie, została dopudrowana żeby działała elegancko na nowej, tak jak Guardians of the Galaxy, czy ostatnie exy Sony typu Horizon, Ragnarok czy Miles Morales.

Ja oczywiście z tym problemu nie mam, tym bardziej że wszyscy wiemy ile ta gra powstawała, a i tak wygląda na prawde przyzwoicie, i dzięki temu też posiadacze starszych konsol dostaną zacnie wyglądającą grę, bo nawet na podstawowym PS4 to wygląda ładnie, a i na nowych konsolach i PC gra śmiga również dobrze

Komentarz: BlurekPL
2023-04-22
13:35

mariusx78 Konsul

Ja wolę Dead Island od Dying Light tylko z jednego powodu. Mianowicie nie mogę znieść tego okropnego HUDu w Dying Light. W nocy to jest tragedia, kiedy latają ci po ekranie te wszystkie znaczniki różnego rodzaju. Przecież mogli dać możliwość wyłączenia wszystkiego, ale niestety tak nie jest. No chyba że w tej chwili coś się zmieniło, bo ja gdzieś rok temu próbowałem w to grać. Kiedy zaczęła się pierwsza "noc" w grze, to nie dałem rady grać dalej tak mi to przeszkadzało. Naprawdę, pozamiatało to całą immersję .

Komentarz: mariusx78

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl