Dead Dozen – filmik z wersji alfa asymetrycznej sieciowej gry akcji autorów The Wild Eight
Zespół Fntastic udostępnił filmik z fragmentami rozgrywki z Dead Dozen, czyli asymetrycznej wieloosobowej gry akcji, w której grupa ludzi zmierzy się z ghulem. Przy okazji poznaliśmy nową datę debiutu tego tytułu we Wczesnym Dostępie Steam - 9 lutego.
- Deweloper gry: Fntastic
- Wydawca: Fntastic
- Gatunek: gra akcji
- Platformy: PC
- Data premiery we wczesnym dostępie: 9 lutego 2018 r.
W listopadzie zeszłego roku znane z The Wild Eight studio Fntastic zapowiedziało asymetryczną sieciową grę akcji zatytułowaną Dead Dozen. Teraz twórcy wypuścili nowy materiał video, pokazujący ponad dwie minuty rozgrywki z wersji alfa. Filmik jest krótki, ale pozwala zobaczyć ekran wyboru klasy postaci oraz kilka starć grupy ludzi z polującym na nich ghulem. Materiał nakręcono na podstawie bardzo wczesnej wersji gry, ale i tak pozwala on wyrobić sobie zdanie o tym, w jakim kierunku zmierza ten projekt.
Gra powstaje wyłącznie z myślą o pecetach. Autorzy początkowo planowali start we wczesnym dostępie 8 stycznia tego roku. Ostatecznie jednak premiera płatnej wersji alfa została przełożona na 9 lutego.

Przypomnijmy, że Dead Dozen pozwoli na wspólną zabawę dwunastu graczom. Jeden z nich wcieli się w potężnego ghula, a pozostali będą kontrolowali walczących z nim ludzi. Celem potwora będzie wyeliminowanie wszystkich wrogów. Bestia ma być w stanie nie tylko zabijać nieprzyjaciół, ale również ich infekować. Zarażeni po pewnym czasie sami przeobrażą się w nieumarte monstra i przejdą na stronę swojego oprawcy.
Jak na asymetryczną grę multiplayer przystało, obie strony konfliktu mają się mocno różnić. Ghule będą szybsze, silniejsze i bardziej wytrzymałe na obrażenia, ale za to ograniczą się do walki w zwarciu. Natomiast ludzie słabsze warunki fizyczne nadrobią dostępem do broni palnej oraz możliwością konstruowania barykad.

Steam
Komentarze czytelników
komor25612 Pretorianin

Pomijając średni wygląd tej gry, steam powinien wprowadzić wymóg ukończenia jednej gry przed wrzuceniem na ich platformę drugiej gry tego samego studia. Oczywiście nie zrobią tego bo w grę wchodzą pieniądze. Smutne jest to że deweloperzy zamiast kończyć swoje projekty, zabierają się za kolejne bo na poprzednim już swoje zarobili ( Np. The Culling ).