Dark Souls 3 - wyciek informacji, pierwsze screenshoty oraz grafiki
Na kanale The Know w serwisie YouTube pojawiły się pierwsze materiały z Dark Souls 3 - jeszcze niezapowiedzianej produkcji japońskiego studia From Software, która według wcześniejszych doniesień miała zadebiutować podczas nadchodzących targów E3.

Japońskie studio From Software nie zaliczy tego tygodnia do udanych. We wtorek donosiliśmy o przecieku informującym, że Dark Souls 3 zostanie ujawnione podczas nadchodzących targów E3. Teraz z kolei do sieci – za sprawą kanału The Know w serwisie YouTube – trafiły pierwsze materiały z gry oraz informacje na temat nowości w rozgrywce. Filmik możecie zobaczyć poniżej.
Zaprezentowane grafiki koncepcyjne prezentują ponury styl, który stał się jednym ze znaków rozpoznawczych serii, oraz kilka naprawdę imponujących wizualnie lokacji. Na razie jednak z oceną kierunku artystycznego warto się wstrzymać do momentu, w którym From Software zaprezentuje grę w akcji. Dowiadujemy się za to, że Dark Souls 3 ma być produkcją przeznaczoną dla od jednego do czterech graczy – tryb wieloosobowy będzie prawdopodobnie działać podobnie jak w „dwójce”. Ponadto Japończycy zaprezentują nam dziesięć klas, wszystkie dostępne od początku, 45 nowych przeciwników, 15 bossów, 100 broni, 40 zbroi oraz około 200 innych przedmiotów (wszystko to nie wliczając zawartości znanej z poprzednich części!). Trzecia odsłona serii ma być też bardziej rozbudowana fabularnie – deweloperzy planują około godziny przerywników filmowych, w znacznej większości stworzonych na silniku gry. Co ciekawe, „trójka” nie będzie produkcją znacznie większą od poprzedniczek: według przecieków dostaniemy dwanaście lokacji, które łącznie dadzą nam obszar wielkości oryginalnego Dark Souls.

Jedną z ciekawszych nowości w grze będzie możliwość składania ofiar z ciał pokonanych osób. Odprawienie tego rytuału pozwoli nam na nawiedzenie gry innego gracza, stworzy ognisko lub przyzwie do nas niektóre postaci. Z drugiej strony jednak uczyni nas celem dla pozostałych graczy. Kolejnym nowym rozwiązaniem będzie „podgrzewanie” walk z bossami – na razie wiadomo jedynie, że ma ono „całkowicie zmienić potyczki z najtrudniejszymi wrogami”, szczegółów jednak brakuje. Bazując na zaprezentowanych w filmiku informacjach można jednak spekulować, że w Dark Souls 3 powróci system na wzór Tendencji z Demon's Souls i to od niego będzie zależeć charakter poszczególnych potyczek. Ostatnią z ujawnionych nowości są sztuki walki mieczem – umiejętności, w które możemy wyposażyć naszego bohatera. Na razie wiemy o dwóch: „rush-in” to coś w rodzaju szarży, w której rzucamy się na przeciwnika otrzymując obrażenia, ale zadając ostatecznie potężny cios, zaś „circle” ma być według The Know zdolnością umożliwiającą szybki unik i pozwalającą na zmniejszenie czasu potrzebnego na odzyskanie zdrowia.

Według informacji uzyskanych z przecieku Dark Souls 3 ma trafić na PlayStation 4 oraz Xboksa One w przyszłym roku. PC także jest na liście planowanych platform, jednak co ciekawe nie ma podanej daty wydania – możliwe więc, że powstanie wersji na komputery będzie uzależnione od ocen i wyników sprzedaży na konsolach. Oczywiście, żadna z tych informacji nie została potwierdzona przez dewelopera czy wydawcę, jednak dobrze znane przysłowie mówi, że nie ma dymu bez ognia… a temat Dark Souls 3 dymi ostatnio wyjątkowo mocno. Na oficjalne potwierdzenie gry zapewne będziemy musieli poczekać do rozpoczynających się za nieco ponad tydzień targów E3.


GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
tybet2 Generał
Jakość zmodowanego Morrowinda (tylko, że bardziej rozmazane) :P
kain_pl Generał
Nie mam nic do ognisk jakie zrobili w DS2( nie ukrywam ,ze byly bardzo wygodne do dropienia itemow i uzbrojenia i walk z bossami). Jestem ciekaw czy bedzie mag i piromanta czy wprowadza tez ten mrok czy urok juz nie pamietam:-P Dla mnie to gra must have w 2016/17 roku. A i potwierdzam ,ze nie wolno porownywac Wiedzmina ,serie Souls i Skyrima bo inaczej sie gra i inaczej czlowiek sie wczuwa w granie bohaterem. W Soulsy czulem sie ,,pustym'' ;D ,a w Wiedzminie w 100% wczulem sie w fabule i sytuacje w fabule.
metamatematyka Centurion
Jakie są szanse, że wróci pan Hidetaka Miyazaki? Pierwsza część to moja ulubiona gra w ogóle, natomiast druga część straciła moim zdaniem wiele przez słabszy level design.
Zarek00 Generał

Gratuluję podpierania się materiałami kmiotów z Know...
zanonimizowany1074579 Pretorianin
Trzeci screen najbardziej klimatyczny i nawiązuje strasznie do BB.