Na oficjalnym reddicie Assassin’s Creed zorganizowano dyskusję o przyszłości serii. Zadane pytania sugerują, że firma Ubisoft rozważa reboot cyklu.

Na oficjalnym reddicie serii Assassin’s Creed rozpoczęto ciekawą dyskusję o hipotetycznym restarcie serii. Należy podkreślić, że chodzi o dalszą przyszłość marki, gdyż następna odsłona cyklu jest już w bardzo zaawansowanym stadium produkcji.
Dyskusję zorganizowała tzw. Gildia Mentorów, czyli grupa fanów wybrana przez Ubisoft do pośredniczenia w interakcjach między resztą społeczności a deweloperami.
Zadano sześć pytań:
Pytania zadała Mentor’s Guild, ale rola tej grupy powoduje, że odpowiedzi trafią wprost do deweloperów. Pojawienie się dyskusji sugeruje, że Ubisoft może rozważać dokonanie restartu serii. Ma to sens, gdyż tło fabularne cyklu związane z cywilizacją Isu stało się bardzo pogmatwane i ciężko jest się dzisiaj w nim połapać nawet oddanym miłośnikom marki.
Swoje odpowiedzi dało już wielu fanów i są one bardzo różnorodne. Wielu z nich narzeka na większą ilość elementów fantastycznych w Assassin’s Creed Odyssey, w tym zwłaszcza wyposażenie bohatera w supermoce. Sporo osób chciałoby skoncentrowania się głównie na historycznej części marki, ale nie brakuje także fanów przypominających, że dokładnie za to krytykowane było Assassin’s Creed: Unity. Spośród elementów serii, które fani chcieliby najbardziej zachować w reboocie są ukryte ostrza i sami asasyni.
Zdania są również podzielone w kontekscie rozgrywki. Sądząc po wynikach sprzedaży, skręt serii w stronę RPG okazał się sukcesem, ale w dyskusji wiele osób chciałoby usunięcia wyborów fabularnych oraz zastąpienia drzewka rozwoju odblokowywaniem zdolności automatycznie wraz z rozwojem historii.
Natomiast wszyscy zgadzają się, że serii potrzebny jest powrót bardziej rozbudowanego systemu parkouru i jako złoty standard w ramach cyklu podawane jest Assassin’s Creed: Unity.
GRYOnline
Gracze
Steam
67

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.