Night City może stać się jeszcze piękniejsze. Ukazała się wersja 2.0 modyfikacji HD Reworked Project do Cyberpunka 2077. Jest ona kompatybilna z najnowszą edycją gry i dodatkiem Phantom Liberty.
Nie trzeba było długo czekać – polski twórca modów znany pod pseudonimem Halk Hogan wypuścił dziś wersję 2.0 swojej wydanej w marcu modyfikacji Cyberpunk 2077 HD Reworked Project. Jest ona kompatybilna z wersją 2.01 gry oraz dodatkiem Phantom Liberty. Możecie ją pobrać z tej strony.
Nowa wersja modyfikacji Cyberpunk 2077 HD Reworked Project poprawia prawie wszystkie tekstury z tej starej wersji, a także dodaje szereg nowych (elementy otoczenia, architekturę Night City, graffiti etc.). Poniżej obejrzycie zwiastun, który prezentuje wprowadzone zmiany.
Należy zaznaczyć, że owa modyfikacja jest dostępna w dwóch wersjach – Ultra Quality i Balanced.
Choć po zainstalowaniu owego moda w grze wciąż będzie można natknąć się na tekstury niższej rozdzielczości, Halk Hogan na razie nie planuje wypuszczać jego kolejnych wersji. Tę omawianą nazywa „ostateczną”, chyba że coś się zmieni.
Twórca zamierza teraz skoncentrować się wyłącznie na analogicznym projekcie do Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Mowa oczywiście o modyfikacji dedykowanej wydanej 14 grudnia 2022 roku „next-genowej” wersji gry – dla tej „starej” mod HD Reworked Project jest bowiem dostępny od dawna. Możecie go pobrać z tej strony.
Dla przypomnienia dodam, że Cyberpunk 2077: Phantom Liberty otrzyma wkrótce kolejną aktualizację. Pozwoli ona m.in. odebrać bonus preorderowy – samochód Quadra Sport R-7 „Vigilante” (patrz screen powyżej) – osobom, które do tej pory nie mogły tego zrobić. Ze szczegółami zapoznacie się w osobnej wiadomości.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty jest dostępny na PC, PS5 i XSX/S. Naszą recenzję dodatku znajdziecie poniżej.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
11

Autor: Hubert Śledziewski
Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.