Pojawiły się nowe wymagania sprzętowe gry Control, które są niższe niż te udostępnione wcześniej. Ponadto autorzy zdradzili długość kampanii fabularnej.

Studiu Remedy udostępniło nowe wymagania sprzętowe gry Control. W porównaniu z tymi z ubiegłego miesiąca są one wyraźnie niższe, więc domyślamy się, że autorom udało się poprawić optymalizację produkcji.
Warto wspomnieć, że kilka dni temu serwis IGN przeprowadził wywiad z ludźmi ze studia Remedy. W nim autorzy zdradzili, że przejście kampanii fabularnej powinno zająć 10-15 godzin. Ten czas można będzie wydłużyć do 20 godzin wypełniając misje poboczne oraz kompletując wszystkie ukryte przedmioty.
Przypomnijmy, że Control zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 27 sierpnia tego roku. Produkcja osiągnęła już złoty status, co oznacza, że prace nad grą zostały ukończone i do tłoczni trafiły płyty z ostateczną wersją. Tym samym możemy być pewni, że tytuł nie zaliczy żadnych opóźnień. Na PC projekt przez pierwszy rok dostępny będzie tylko przez Epic Games Store.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
20

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.