Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 marca 2013, 11:20

autor: Sarge

Command & Conquer jako wielki sieciowy hub - komentarz redakcji

Niedawna zapowiedź połączenia uniwersów trzech podserii Command & Conquer w darmowej grze strategicznej była dość istotną wiadomością dla wielu fanów marki. O komentarz w tej sprawie pokusili się UV oraz Łosiu z redakcji gry-online.pl.

Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że darmowa gra Command & Conquer z czasem połączy w sobie uniwersa trzech podserii tego strategicznego cyklu. W poniższym materiale posłuchacie, co na ten temat sądzą UV oraz Łosiu z redakcji gry-online.pl.

Chociaż początkowo Command & Conquer będzie oparty o uniwersum Generals, to z czasem dołączą do niego podserie Red Alert oraz Tiberium. Co to może oznaczać dla rozwoju tej darmowej produkcji strategicznej, jak dobrze sprawdzi się to w praniu i jakie zagrożenia mogą z tego wynikać? Na te i inne pytania starają się odpowiedzieć UV oraz Łosiu.

Command & Conquer to gra strategiczna korzystająca z modelu finansowego free to play z opcjonalnym systemem mikropłatności. Produkcja miała początkowo występować pod tytułem Command & Conquer: Generals 2 i być bezpośrednią kontynuacją udanego RTS-a z 2003 roku. Z ostatnich doniesień wynika jednak, że firma Electronic Arts ma wobec Command & Conquer znacznie bardziej ambitne plany, niż można było się spodziewać. Zamknięte beta testy (na oficjalnej stronie trwają zapisy) tego tytułu mają rozpocząć się wiosną bieżącego roku.