Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 12 grudnia 2013, 17:03

autor: Adrian Werner

Colossatron: Massive World Threat – nowa gra autorów Jetpack Joyride zadebiutuje w przyszłym tygodniu

Studio Halfbrick, czyli autorzy jak Jetpack Joyride czy Fruit Ninja poinformowało, że gra Colossatron: Massive World Threat zadebiutuje 19 grudnia na urządzeniach mobilnych z systemami iOS i Android.

Znane z takich przebojów jak Jetpack Joyride czy Fruit Ninja studio Halfbrick ogłosiło datę premiery swojego kolejnego projektu, czyli Colossatron: Massive World Threat. Gra trafi 19 grudnia tego roku na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android.

    - Colossatron: Massive World Threat – oficjalna strona gry

Pomimo rychłego debiutu gry wciąż nie wiemy o niej zbyt dużo. Pokierujemy olbrzymim mechanicznym wężem, który wypełza ze statku kosmicznego rozbitego na ulicach jednego z ziemskich miast. Bestia ma tylko dwa cele – przetrwać oraz wyrządzić maksymalnie duże szkody. Oczywiście ludzkość nie zamierza przyglądać się sianemu przez nas zniszczeniu z założonymi rękoma. Zamiast tego rzuca przeciwko nam całą potęgę swoich sił zbrojnych.

Ciało mechanicznego węża złożone ma być z szeregu segmentów i do każdego z nich przyczepione zostanie uzbrojenie. Kluczową rolę odegra odszukiwanie nowych segmentów i przyłączanie ich bestii. Podzielone one mają być na kilka rodzajów o rożnych mocach. Podczas zabawy będziemy niszczyli budynki oraz odpierali ataki ludzi. Zaczną oni skromnie – od kilku żołnierzy piechoty, ale potem zmierzymy się m.in. z czołgami, helikopterami i myśliwcami. Gra zaoferuje obszerną kampanię fabularną, podczas której będziemy otrzymywali zadania do wykonania, a co pewien czas przyjdzie nam także zmierzyć się z potężnymi bossami, takimi jak np. mechy.

Wszystko to ukazane zostanie z dużym przymrużeniem oka. Pomiędzy misjami raczeni mamy być zabawnymi scenkami przerywnikowymi. Wtedy także zajmiemy się ulepszaniem mechanicznego węża.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej