Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 marca 2012, 10:00

autor: Marcin Skierski

City Interactive pokazuje co wyciągnęło z silnika CryEngine 3 użytego w Sniper: Ghost Warrior 2

W sieci pojawił się kolejny zwiastun polskiej gry Sniper: Ghost Warrior 2. Twórcy prezentują w nim możliwości oprawy graficznej generowanej za sprawą silnika CryEngine 3.

Firma City Interactive udostępniła nowy zwiastun gry Sniper: Ghost Warrior 2. Tym razem materiał skupia się na prezentacji możliwości silnika graficznego CryEngine 3, z jakiego korzysta nadchodząca produkcja polskiego studia.

Trailer trwa nieco ponad minutę, ale jest nie lada gratką dla osób ceniących sobie wysokiej jakości grafikę. Rodzimy producent zdaje się robić bardzo dobry użytek z niezwykle wydajnyego silnika. Uwagę zwraca świetnie wykonana roślinność, w której otoczeniu będziemy przebywać przez długi czas rozgrywki. CryEngine 3 został wykorzystany wcześniej m.in. w strzelaninie Crysis 2.

Gracze już niedługo sami będą mogli przekonać się nie tylko o jakości oprawy graficznej, ale także samej gry. Niedawno jej premiera została przesunięta na drugi kwartał bieżącego roku. Oznacza to, że debiutu pełnej wersji doczekamy się zapewne w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Wkrótce powinniśmy poznać bardziej konkretny termin.

City Interactive pokazuje co wyciągnęło z silnika CryEngine 3 użytego w Sniper: Ghost Warrior 2 - ilustracja #1

Pierwsza odsłona Sniper: Ghost Warrior dość nieoczekiwanie okazała się sporym sukcesem, do końca ubiegłego roku sprzedając się w nakładzie ponad 2 milionów egzemplarzy W grze wcielaliśmy się w snajpera z dystansu eliminującego swoich przeciwników. W serwisie gry-online.pl produkcja otrzymała notę 7.5 w skali dziesięciostopniowej i choć w kilku elementach nie była do końca dopracowana, nie przeszkodziło jej to w zdobyciu popularności.

Sniper: Ghost Warrior 2 jest bezpośrednią kontynuacją wydanej w 2010 roku gry akcji polskiego studia City Interactive. Tytuł jest przygotowywany z myślą o PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. W przeciwieństwie do pierwowzoru, druga odsłona zadebiutuje równocześnie na wszystkich trzech platformach sprzętowych.