Uwielbiane Everspace 2 dostało dużą aktualizację Incursion. Patch przeniósł grę na Unreal Engine 5 i wprowadził nowy typ zadań wzorowany na trybach hordy.
AKTUALIZACJA
Z okazji premiery update’u Incursion cena Everspace 2 na Steamie i w GOG.com została obniżona o 50% (do ok. 125 zł), z kolei w PS Store o 40% taniej (kupicie ją tam za ok. 131 zł).
Studio Rockfish Games wypuściło nową aktualizację dla kosmicznej strzelanki Everspace 2. Patch zatytułowano Incursion.
Aktualizacja odświeża również zdolność Shadow Strike Ultimate dla podklasy Scout, pozwalającą im wydłużać czas pozostawania w kamuflażu poprzez szybkie eliminowanie wrogów. Ponadto ulepsza sterowanie padem, zarówno na konsolach, jak i PC.
Gracze pecetowi wreszcie otrzymali też pełne wsparcie dla zabawy DualShockiem 4 (z PS4) lub kontrolerem DualSense (z PS5). Na razie autorzy nie wprowadzili jeszcze opcji zmiany przeznaczenia przycisków na padach w wersjach konsolowych, ale obiecują, że ta funkcja pojawi się już wkrótce.
Łatka Incursion wprowadziła także ulepszenia tryb fotograficznego oraz dodatkowe obiekty kosmetyczne.
Everspace 2 zadebiutowało na PC we wczesnym dostępie w styczniu 2021 roku, a w kwietniu ubiegłego roku ukazała się wersja 1.0. Z kolei 15 sierpnia 2023 r. otrzymaliśmy z kolei wydania na Xboksa Series X, Xboksa Series S oraz PlayStation 5. Tytuł jest dostępny w Game Passie.
Gracze bardzo cenią Everspace 2. Najlepszym na to dowodem jest fakt, że produkcja ma 88% pozytywnych recenzji na Steamie. Dużą w tym rolę odgrywa regularny rozwój gry. Mamy nadzieję, że Incursion okaże się kolejną udaną aktualizacją.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
0

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.