Usługa dla fanów serii Call of Duty ma już 10 milionów zarejestrowanych użytkowników. Firma Activision podała też, że 2 miliony z nich opłacają abonament.
Szymon Liebert

Firma Activision podała w tym tygodniu wyniki platformy Call of Duty: Elite, która wystartowała wraz z grą Call of Duty: Modern Warfare 3. Usługa skierowana do fanów tej popularnej serii ma 10 milionów zarejestrowanych użytkowników. 2 miliony z nich wykupują abonament, wynoszący niecałe 50 dolarów na rok. To oznacza, że pomysł wydawcy w dalszym ciągu się rozwija, bo jeszcze przed kilkoma miesiącami miał o pół miliona płacących użytkowników mniej.
Imponujące wyniki Call of Duty: Elite zostały podane na konferencji telefonicznej z inwestorami, podczas której przedstawiono też parę innych informacji na temat kondycji marki Call of Duty. Dowiedzieliśmy się między innymi, że wspomniany Modern Warfare 3 wciąż cieszy się zainteresowaniem – mówimy o 40 milionach aktywnych użytkowników w danym miesiącu.
Call of Duty: Elite to platforma dla fanów Call of Duty, dostępna tylko na konsolach. Usługa oferuje wiele funkcji społecznościowych oraz możliwość kupowania dodatków. Wraz z premierą następnej odsłony marki, czyli Black Ops II, system zostanie zaktualizowany do wersji 2.0. Być może wtedy dostęp do niego otrzymają także posiadacze pecetów.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google