Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 listopada 2012, 09:04

Call of Duty: Black Ops II - porównanie ustawień graficznych na PC

Zapraszamy do zapoznania się z krótkim filmikiem obrazującym różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami grafiki w grze Call of Duty: Black Ops II.

Wczoraj premierę miała kolejna część najpopularniejszej na świecie serii strzelanin, czyli Call of Duty: Black Ops II. Gra jest luźną kontynuacją historii opowiedzianej w "jedynce", część z misji w kampanii dla jednego gracza rozgrywa się w niedalekiej przyszłości, ale są też takie, które nawiązują do lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Jak zwykle przy okazji dużej premiery pecetowej chcemy się z Wami podzielić krótkim filmikiem ukazującym różnice pomiędzy minimalnymi a maksymalnymi ustawieniami graficznymi danego tytułu.

Call of Duty: Black Ops II - Call of Duty: Black Ops II - porównanie ustawień graficznych na PC - wiadomość - 2012-11-14
Call of Duty: Black Ops II

Różnice pomiędzy ustawieniami minimum i maksimum są bardzo dobrze widoczne we wszelkich scenach rozgrywających się w mocno oświetlonych lokacjach. Głównie za sprawą bardzo słabej jakości tekstur, które nawet na ustawieniach Extra można nazwać zaledwie poprawnymi. Zmiana ustawień graficznych wpływa także bardzo mocno na wszelkiego rodzaju odbicia - uwagę zwracają szczególnie twarze postaci.

W przypadku scen o słabszym natężeniu światła przede wszystkim widać zmianę w sposobie wyświetlania roślinności - głównie trawy. Stosunkowo najsłabiej wszelkiego rodzaju różnice zaznaczają się w scenach dynamicznych, jak na przykład w trakcie szybowania do celu.

  1. Call of Duty: Black Ops II - porównanie ustawień graficznych - wersja HD
 

Ustawienia minimum

Ustawienia maksimum

Shadows

Off

High

Texture Quality

Low

Extra

Texture Filtering

Low

High

Anti-Aliasing

Off

8X MSAA

Ambient Occlusion

Off

On

Depth of Field

Low

High