Blizzard idzie na rękę sfrustrowanym graczom WoW-a i zapowiada ważne zmiany w Mythic+ w drugim sezonie The War Within

Po sfrustrowanych opiniach graczy firma Blizzard Entertainment szykuje istotne poprawki dla lochów Mythic+, tak w poziomie trudności, jak i w systemie progresji oraz nagród.

Jakub Błażewicz

Blizzard idzie na rękę sfrustrowanym graczom WoW-a i zapowiada ważne zmiany w Mythic+ w drugim sezonie The War Within, źródło grafiki: Blizzard Entertainment / Microsoft..
Blizzard idzie na rękę sfrustrowanym graczom WoW-a i zapowiada ważne zmiany w Mythic+ w drugim sezonie The War Within Źródło: Blizzard Entertainment / Microsoft..

Lochy Mythic+ czekają ważne zmiany w drugim sezonie World of Warcraft: The War Within po sfrustrowanych opiniach graczy.

O tej „frustracji” wspomnieli twórcy ze studia Blizzard Entertainment, bo – jak to ujęto we wpisie opublikowanym na oficjalnej stronie WoW-a – to uczucie dominowało w uwagach fanów na temat mitycznych dungeonów. Irytacja graczy miała wynikać głównie z: „zasypywania” ich przez grę zbyt wieloma mechanikami naraz, zbyt wysokiego poziomu wyzwania i łupów niewynagradzających wysiłku włożonego w ich zdobycie.

Zmiany, które zostaną przetestowane na Publicznym Serwerze Testowym, mają odnieść się do wszystkich tych zarzutów. Oczywiście gracze zobaczą znacznie lepsze nagrody, także te przyznawane w ramach pocieszenia za nieudane wyprawy do lochów. Cała progresja przez Mythic+ została też „wygładzona”, tak, by poziom wyzwania nie narastał zbyt gwałtownie, a mniej doświadczeni gracze nie porywali się od razu na poziom 7. tych lochów.

Do tego dojdą znaczne zmiany w mechanikach, czego efektem mają być m.in. wydłużenie czasu rzucania niektórych wrogich zaklęć oraz zmniejszenie nagłych wzrostów liczby obrażeń otrzymywanych przez tanki (lub, w niektórych przypadkach, upewnienie się, że gra lepiej informuje o tych skokach).

Te i inne zmiany zostały ciepło przyjęte przez graczy, ale twórcy liczą na dalsze opinie po ich sprawdzeniu przez fanów na PTR.

  1. Recenzja gry World of Warcraft: The War Within – idealny dodatek dla samotnych wilków
World of Warcraft

World of Warcraft

PC
po premierze

Data wydania: 23 listopada 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Lady Gaga tłumaczy sromotną porażkę Jokera 2. „To bardzo proste”

Następny
Lady Gaga tłumaczy sromotną porażkę Jokera 2. „To bardzo proste”

Klasyczny Doom pozwala już teraz zasmakować nowości z The Dark Ages, a niedawne reedycje dostały wsparcie modów multiplayer

Poprzedni
Klasyczny Doom pozwala już teraz zasmakować nowości z The Dark Ages, a niedawne reedycje dostały wsparcie modów multiplayer

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl