Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 lutego 2016, 10:59

autor: Adrian Werner

Bethesda pracuje nad trzema nieujawnionymi grami

Podczas konferencji DICE Todd Howard ze studia Bethesda ujawnił, że zespół pracuje nad trzema nieujawnionymi jeszcze grami. Wszystkie są dużymi i ambitnymi projektami, które jednocześnie będą mocno odbiegały od tego, do czego przyzwyczaił nas ten deweloper.

O trzech nieujawnionych projektach rozmawiano podczas panelu na konferencji DICE. Źródło: Venturebeat. - Bethesda pracuje nad trzema nieujawnionymi grami - wiadomość - 2016-02-19
O trzech nieujawnionych projektach rozmawiano podczas panelu na konferencji DICE. Źródło: Venturebeat.

Studio Bethesda pławi się obecnie w blasku sukcesu Fallout 4. Okazuje się jednak, że zamiast udać się na długi urlop zespół w pocie czoła pracuje nad nowymi produkcjami. Wśród nich znajdują się trzy nieujawnione jeszcze gry. Informację tę przekazał prezes firmy Todd Howard podczas trwającej obecnie w Las Vegas konferencji DICE.

Oczywiście, jest zbyt wcześnie, aby Bethesda mogła się podzielić jakimiś konkretami na temat tych produkcji. Howard zdradził jedynie, że wszystkie trzy są dużymi projektami, których deweloping pochłonie dużo czasu. Ponadto mają mocno odbiegać od dwóch najpopularniejszych marek studia, czyli serii Fallout oraz The Elder Scrolls. Nie znaczy to jednak, że nie będą równie ambitne.

Studio koncentruje się obecnie na dodatkach do Fallouta 4, takich jak DLC Far Harbor. - Bethesda pracuje nad trzema nieujawnionymi grami - wiadomość - 2016-02-19
Studio koncentruje się obecnie na dodatkach do Fallouta 4, takich jak DLC Far Harbor.

Todd Howard uprzedził, że sporo czasu minie nim te trzy projekty zostaną ujawnione. Obecnie zespół skoncentrowany jest bowiem na rozwijaniu gry Fallout 4. Studio pracuje nad kompletną przebudową trybu survivalowego, którego nowa forma ma mocno zmienić przebieg rozgrywki. Ponadto kilka dni temu ujawniono plany odnośnie trzech dodatków DLC do tej gry. Okazały się one bardziej ambitne niż to początkowo zakładano i dlatego 1 marca podwyższona zostanie cena przepustki sezonowej.

Wszystko to sprawia, że Bethesda Softworks nie chce na razie odwracać uwagi fanów od Fallouta 4. Dopiero gdy planowane dodatki oraz aktualizacje zostaną wydane studio zacznie przymiarki do ujawnienia nowych gier.

Jednocześnie Todd Howard przyznał, że utrzymywanie projektów w tajemnicy dobrze robi studiu. Fallout 4 został zapowiedziany raptem kilka miesięcy przed premierą. Zapewniło to twórcom większy komfort podczas produkcji i jednocześnie sprawiło, że w dniu rynkowego debiutu produkcja stanowiła dla graczy świeższe doznanie, niż gdyby śledzili jej cykl deweloperski przez długie lata.

  1. Bethesda – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej