Studio DICE ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe gry Battlefield V. Są one podobne do tych dla wersji testowych, ale tym razem podano także, jaki sprzęt będzie potrzebny do zabawy z włączoną opcją ray tracingu.

Już niecały miesiąc dzieli nas od premiery Battlefield V, czyli najnowszej odsłony popularnego cyklu studia DICE. Autorzy uznali, że najwyższa pora ujawnić ostateczne wymagania sprzętowe wersji pecetowej. Poza standardowymi minimalnymi i zalecanymi konfiguracjami podano również, jaki sprzęt będzie potrzebny do zabawy z włączoną opcją ray tracingu.
Jak widać, jeśli chcemy cieszyć się ray tracingiem, potrzebny będzie mocarny pecet.
Przypomnijmy, że Battlefield V zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 20 listopada tego roku. Wczoraj ogłoszono, że gra zaoferuje pełną polską wersję językową.
Zgodnie z tradycjami cyklu, Battlefield V będzie intensywnie rozwijane po premierze. Niestety, na zainspirowany grami battle royale tryb Burza Ognia (Firestorm) poczekamy przynajmniej do marca.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
17

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.