Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 sierpnia 2021, 09:38

autor: Adrian Werner

Battlefield 2042 - wymagania sprzętowe na PC do testów technicznych

Poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Battlefield 2042. Udostępniono je z myślą o nadchodzących testach technicznych.

W przyszłym tygodniu odbędą się techniczne testy Battlefield 2042. Pierwsi szczęśliwcy zaczęli już otrzymywać zaproszenia, dzięki czemu poznaliśmy wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry. Ujawnił je Tom Henderson, specjalizujący się w przeciekach dotyczących tej serii.

Battlefield 2042 – minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i5 6600K / AMD FX-8350
  2. Pamięć RAM: 8 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 560 z 4 GB pamięci
  4. DirectX: 12
  5. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  6. Połączenie sieciowe: 512 kbps

Battlefield 2042 – zalecane wymagania sprzętowe na PC

  1. Procesor: Intel Core i7 4790 / AMD Ryzen 5 3600
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5600 XT z 8 GB pamięci
  4. DirectX: 12
  5. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  6. Połączenie sieciowe: 512 kbps

Analizując powyższe wymagania, należy pamiętać, że dotyczą one wersji testowej. Możliwe więc, że finalne wydanie gry będzie miało inne.

Techniczne testy Battlefielda 2042 odbędą się w dniach 12-15 sierpnia. W tym czasie zorganizowanych zostanie sześć sesji pozwalających wypróbować grę. Pięć pierwszych potrwa tylko trzy godziny każda, a ostatnia zaplanowana została na dziewięć godzin. Uczestnicy są wybierani spośród osób zarejestrowanych w EA Playtesting.

Początkowo testy miały się odbyć w lipcu, ale zostały opóźnione w celu lepszego dopracowana opcji cross-play. Przypomnijmy, że Battlefield 2042 zmierza na PC oraz konsole PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S. Premiera nastąpi 22 października 2021 roku.

  1. Oficjalna strona serii Battlefield
  2. Tryb Battlefield Portal jest jak obietnica ciasta i podstępna GLaDOS w jednym

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej