W sieci pojawiły się ciekawe plotki dotyczące rozgrywki w grze Avatar: Frontiers of Pandora, nad którą pracuje należące do firmy Ubisoft studio Massive.
Nadal mało wiemy na temat Avatar: Frontiers of Pandora, czyli gry firmy Ubisoft, nad którą pracuje znane z serii The Division studio Massive. Czekających na tę produkcję zainteresować powinny plotki, które niedawno pojawiły się w serwisie Reddit. Ich autor, Eht_Hctins, ma dosyć dobrą renomę, a do tego krótko po ich publikacji skasował całe swoje konto, co może sugerować, że bał się reakcji wydawcy na ujawnienie tych konkretów.
Eksperymenty z formułą zadań nie byłyby niczym nowym dla Ubisoftu. Assassin’s Creed Odyssey i Valhalla oferowały tryby rozgrywki, w których znaczniki były mocno ograniczone, a gracz musiał polegać na bardziej ogólnych wskazówkach w nawigacji do celów. Druga z tych produkcji obok tradycyjnych misji oferowała również małe przygody, w których swobodnie musieliśmy reagować na wydarzenia, bez interfejsu jasno pokazującego, co trzeba zrobić.
Jeśli jednak wierzyć tym plotkom, Avatar: Frontiers of Pandora pójdzie w tym kierunku dalej niż wcześniejsze gry Ubisoftu. Jednocześnie ograniczenie takich nieprecyzyjnie zdefiniowanych zadań do konkretnych regionów ma mapie powinno sprawić, że nie będziemy się błąkali bez celu po całym wirtualnym świecie.
Przypomnijmy, że Avatar: Frontiers of Pandora zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Na razie twórcy nie są jeszcze gotowi podać dokładnej daty premiery. Niedawne doniesienia sugerują jednak, że debiut powinien nastąpić w roku rozliczeniowym 2023/24, czyli okresie od 1 kwietnia 2023 r. do 31 marca 2024 r.
Więcej:Którego bohatera wybrać w Anno 117? Wasza decyzja określi jaką historię poznacie
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
20

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.