Tekst opublikowany w ostatnim numerze magazynu Game Informer ujawnił świeże informacje na temat gry Assassin’s Creed: Unity. Nowości dotyczą m.in. opcji personalizacji bohatera, trybu kooperacji, poruszania się, trudniejszego systemu walki i algorytmów zachowania postaci niezależnych (zwłaszcza straży).

Ostatni numer magazynu Game Informer stał się źródłem kolejnych informacji na temat gry Assassin’s Creed: Unity. Dostęp do nich zawdzięczamy użytkownikowi forum dyskusyjnego NeoGAF noszącemu ksywkę Deadly Cyclone.
Oprócz powyższych nowości, artykuł potwierdził także kilka informacji, którymi dysponowaliśmy już wcześniej. Wybija się tutaj zwłaszcza Adaptatywna Mechanika Misji, która ma sprawić, że warunki zadań będą ulegały dynamicznym modyfikacjom i dostosowywały się do naszych poczynań, zamiast zmuszać nas do zaczynania od początku tylko dlatego, że daliśmy się zauważyć tam, gdzie twórcy nie dopuścili takiej opcji. Wspomniano też ponownie m.in. o systemie rozwoju postaci z trzema drzewkami umiejętności (walka, skradanie się, nawigacja) i o nowym początku, jeśli chodzi o wydarzenia rozgrywające się w czasach współczesnych. Na koniec przypomnijmy, że Assassin’s Creed: Unity jest współtworzony przez dziesięć oddziałów firmy Ubisoft (ze studiem w Montrealu na czele) i ma zadebiutować w Polsce 31 października bieżącego roku, trzy dni po globalnej premierze. W asasyna Arno Doriana wcielą się posiadacze komputerów osobistych oraz konsol ósmej generacji (Xbox One, PlayStation 4).
Wypada jeszcze wspomnieć, że Unity to nie jedyna odsłona serii Assassin’s Creed, jaka zadebiutuje tej jesieni. Przygoda w ogarniętym rewolucją Paryżu jest zarezerwowana wyłącznie dla posiadaczy najnowszego sprzętu, więc użytkownicy starszych platform sprzętowych – konsol Xbox 360 i PlayStation 3 – otrzymają Assassin’s Creed: Rogue. Pozwoli ona wcielić się w templariusza polującego na asasynów i będzie stanowiła niejako zwieńczenie trylogii rozpoczętej grami Assassin’s Creed III i Assassin’s Creed IV: Black Flag, ponownie prezentując wydarzenia rozgrywające się na terenie Ameryki Północnej w XVIII wieku. Więcej informacji na temat tego tytułu przeczytacie w naszej świeżutkiej zapowiedzi.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.