Firma Ubisoft pochwaliła się sukcesem Assassin’s Creed Odyssey. Gra zaliczyła najlepszy debiut dla tej serii na obecnej generacji konsol, jeśli chodzi o przychody ze sprzedaży samej produkcji i mikropłatności.

Jutro upłynie tydzień od premiery Assassin’s Creed Odyssey, czyli najnowszej odsłony popularnego cyklu firmy Ubisoft. Wiele osób zastanawia się, jak gra poradziła sobie na rynku, zwłaszcza po tym, jak okazało się, że na Wyspach Brytyjskich pudełkowe wydanie sprzedaje się gorzej niż Assassin’s Creed Origins. Okazuje się jednak, że w rzeczywistości produkcja okazała się dużym sukcesem.
Firma Ubisoft pochwaliła się, że Assassin’s Creed Odyssey zaliczyło najlepszy pierwszy tydzień w historii serii na obecnej generacji konsol. Nie podano niestety żadnych konkretnych liczb. Stwierdzono jedynie, że chodzi o ogólne przychody, co obejmuje zarówno sprzedaż samej gry, jak i mikropłatności. Warto wspomnieć, że według serwisu Steam Charts rekord dla tej produkcji pod względem bawiących się jednocześnie graczy wynosi niecałe 62 tysiące. W przypadku Origins jest to „tylko” 41,5 tys.
Assassin’s Creed Odyssey zadebiutowało na Xboksie One, PlayStation 4 oraz PC, zarówno w wersji pudełkowej, jak i cyfrowej. Gra została ciepło przyjęta. Wersja na PlayStation 4 posiada średnią ocen na poziomie 83% według serwisu Metacritic. Nasz redaktor był bardziej surowy i wystawił produkcji notę 7.5/10.
Gra będzie intensywnie rozwijana po premierze. Otrzyma dwa duże płatne dodatki, z których każdy podzielony będzie na trzy epizody. Zainteresowanie graczy mają utrzymać również darmowe misje i regularnie aktualizowane wyzwania. Natomiast w marcu przyszłego roku ukaże się remaster Assassin's Creed III, który zaoferuje zarówno ulepszenia graficzne, jak i zmiany w rozgrywce.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
38

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.