Dalsza analiza plików Apex Legends przyniosła doniesienia, że twórcy planują warianty rozgrywki, w których gracze walczyliby w 6-, 12- i 24-osobowych zespołach. Odnaleziono również wzmianki o botach, a deweloperzy poinformowali o liczbie przyznanych banów za cheaty.

Apex Legends, czyli strzelanka battle royale osadzona w uniwersum serii Titanfall, to największy przebój tego roku - w ciągu tygodnia od premiery w tytuł zagrało ponad 25 mln osób. Autorzy poinformowali, że do tej pory zbanowali szesnaście tysięcy cheaterów. Utrzymanie zainteresowania społeczności wymagać będzie jednak nie tylko walki z oszustwami, ale również szybkiego tempa rozwoju. Analiza plików gry dała wskazówki odnośnie planów autorów w tej kwestii.
Obecnie sieciowa rywalizacja odbywa się między trzyosobowymi drużynami. W plikach gry znaleziono jednak wzmianki o pięciu innych wariantach, w ramach których gracze działaliby jako samotne wilki, jak również w 2-, 6-, 12- i 24-osobowych zespołach. Doniesienia o pierwszych dwóch z tych opcji pojawiły się już wcześniej, ale pozostałe trzy stanowią nową informację.
W plikach gry znaleziono także wzmianki o botach, choć wymieniono je tylko w powiązaniu z trybami pozwalającymi na zabawę w 12- i 24-osobowych zespołach.

Chcesz pograć w drużynie? Poznać innych graczy? Być na bieżąco z nowościami? Wpadnij na naszą grupę APEX Legends [POLSKA].
Oczywiście, należy pamiętać, że wszystko to stanowi jedynie spekulacje. Fakt, że informacje te odnaleziono w plikach gry, sugeruje, iż autorzy rozważają dodanie takich opcji. Możliwe jednak, że ostatecznie przynajmniej część tych planów może zostać porzucona.
Przypomnijmy, że Apex Legends ukazało się 4 lutego tego roku, równocześnie na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Projekt korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami. W przyszłym miesiącu wystartuje pierwszy sezon, który wprowadzi do gry m.in. nowe postacie i przedmioty. Autorzy planują również wprowadzenie dodatkowych map, a według plotek niedługo ma się ukazać tryb Team Deathmatch.
Więcej:Gracz Battlefield 6 „pociął” mapę do battle royale i zmienił ją w lokacje do klasycznego podboju
GRYOnline
Gracze
Steam
38

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.