Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2023, 21:58

Amnesia: The Bunker opóźniona przez ciężką zimę

Sezon zimowy nie był udany dla twórców gry Amnesia: The Bunker, zmuszając ich do przesunięcia premiery na późniejszy termin.

Źródło fot. Frictional Games
i

Pamiętacie o premierze nowej Amnesii w przyszłym miesiącu? Jeśli tak, to obawiam się, że musicie o niej zapomnieć. Studio Frictional Games zdecydowało się opóźnić debiut gry Amnesia: The Bunker.

Niejako na pociechę tym razem twórcy podali dokładną datę premiery. Nowa odsłona cyklu survival horrorów ukaże się 16 maja. Gra zmierza na komputery osobiste (na platformy Steam, Epic Games Store i GOG.com) oraz konsole PlayStation 4, Xbox One oraz Xbox Series X/S.

Amnesia: The Bunker opóźniona przez ciężką zimę - ilustracja #1

Twórcy wreszcie podali datę premiery, tylko za jaką cenę?Źródło: Fritctional Games na Twitterze.

Powodem opóźnienia miała być… ciężka zima, która nie oszczędziła twórców. Jak czytamy w komunikacie opublikowanym we wpisie na Twitterze, siły deweloperów mocno nadwyrężyły zachorowania wśród pracowników. W przypadku małego, niezależnego zespołu nie mogło to pozostać bez wpływu na stan projektu, prowadząc do licznych opóźnień.

Dlatego też studio Frictional Games postanowiło przesunąć debiut gry Amnesia: The Bunker o dwa miesiące, by spokojnie dokończyć produkcję (czytaj: uniknąć pośpiesznego wydania niedopracowanego tytułu pełnego błędów).

Ogłoszeniu nie towarzyszyły nowe materiały z gry. Fanom muszą wystarczyć screeny oraz pokazy rozgrywki udostępnione przez dewelopera w ostatnich miesiącach.

Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej