Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 sierpnia 2021, 16:06

American McGee udostępnił scenariusz Alice: Asylum

American McGee nadal pracuje nad Alice: Asylum, czyli trzecią częścią swojej wersji Alicji w Krainie Czarów. Twórca udostępnił już wstępny scenariusz gry.

Od ostatniej wizyty Alicji w Krainie Czarów Americana McGee minęło już 10 lat, a wyczekiwanej kontynuacji jak nie było, tak nie ma. Niemniej twórca serii nadal nad nią pracuje, czego dowodem jest świeżo udostępniony przezeń scenariusz Alice: Asylum. Na dokument w formacie PDF składa się 147 stron, uwzględniających skrypt oraz „zarys narracyjny”, aczkolwiek są w nim też wzmianki na temat poziomów oraz bossów. Całość została udostępniona na Patreonie Americana McGee – plik można pobrać za darmo.

McGee podkreślił, że to wciąż wersja robocza: wiele elementów (w tym choćby dialogi) wymaga doszlifowania, a dokument nie zdradza wszystkiego, co zobaczymy w grze. Czy też raczej chcemy zobaczyć – twórca nie ukrywa, że do powstania Alice: Asylum jeszcze daleko. McGee zamierza najpierw przygotować „plan projektu”, który będzie musiał zostać zaakceptowany przez Electronic Arts (właściciela praw do marki) i dopiero wtedy rozpocząć zbiórkę pieniędzy na faktyczną produkcję gry. Możemy tylko mieć nadzieję, że na realizację projektu nie przyjdzie nam czekać aż do 20. rocznicy premiery Alice: Madness Returns.

  1. Oficjalna strona Americana McGee
  2. American McGee w serwisie Patreon

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej