ADM zaprezentowało FSR 3, czyli ulepszoną wersję swojej technologii upscalingu. Ma ona zapewnić lepszą jakość obrazu.
W sierpniu ubiegłego roku AMD zaprezentowało światu FSR 3. Był on swojego rodzaju konkurencją dla DLSS od Nvidii, ponieważ pozwala na generowanie dodatkowych klatek w grach. Jak się okazuje „czerwoni” nadal ulepszają swoją technologię. Zapowiedziano właśnie jej ulepszoną wersję – FSR 3.1.
Jakie ulepszenia wprowadziło AMD? Obejmują one między innymi to, co najbardziej interesuje graczy, czyli poprawki w jakości wyświetlanego obrazu.
AMD miało po drodze kilka niezbyt pozytywnych sytuacji związanych z jakością FSR 3. Warto tutaj przypomnieć sobie chociażby sytuację z Nightingale. Deweloperzy ze studia Inflexion Games usunęli bowiem tę technologię ze względu na fakt, że powodowała ona liczne błędy.
Z drugiej strony jednak pojawiły się również głosy zachwalające FSR 3. 11 bit studios przyznali, że dzięki tej technologii mogli sobie pozwolić na dodanie większej liczby detali do Frostpunka 2.
Możliwe, że FSR 3.1 będzie przyjęte bardziej jednogłośnie. Na ten moment jednak ciężko to przewidzieć, ponieważ technologia nie jest jeszcze dostępna w grach.
0

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.