Bethesda poinformowała, że FSR 3 zawita do Starfielda. Technologia ta będzie dostępna jeszcze w tym miesiącu.
Na chwilę przed ukazaniem się Starfielda świat obiegła informacja, że AMD zostało ekskluzywnym partnerem technologicznym Bethesdy. W związku z tym na premierę zabrakło technologii DLSS od Nvidii. Co jednak równie ciekawe zabrakło wówczas flagowych rozwiązania „czerwonych” – FSR 3. W tym miesiącu sytuacja ma się jednak zmienić.
Według wpisu na X (dawniej Twitterze) zamieszczonego przez Bethesdę wynika, że do Starfielda już wkrótce zawita FSR 3. W przyszłym tygodniu zostanie on udostępniony w formie bety na Steam (przystąpić może do niej każdy zainteresowany), natomiast do końca lutego zawita ona do właściwej wersji gry.
Dla przypomnienia, FSR 3 to technologia pozwalająca na zwiększenie liczby klatek w grach, a co za tym idzie poprawienie wydajności. Opinie na temat tego, jak sprawdza się ona w praktyce są mieszane. Powoduje ona bowiem między innymi powstawanie artefaktów graficznych.
Więcej:Steam Machine od innych producentów sprzętu? Valve nie odrzuca takiej opcji
0

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.