Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2013, 11:00

autor: Adrian Werner

Aktualizacja Call of Duty: Ghosts znosi wymóg 6 GB pamięci RAM

Studio Infinity Ward wypuściło ważącą ponad 400 MB aktualizację do pecetowej wersji Call of Duty: Ghosts. Znosi ona wymóg posiadania 6 GB pamięci RAM i wprowadza dodatkowe opcje do trybu multiplayer.

Aktualizacja wzbogaca tryb multiplayer. - Aktualizacja Call of Duty: Ghosts znosi wymóg 6 GB pamięci RAM - wiadomość - 2013-11-19
Aktualizacja wzbogaca tryb multiplayer.

Od premiery pecetowej wersji Call of Duty: Ghosts minęły już prawie dwa tygodnie. Czas ten twórcy spędzili na opracowywaniu pierwszej dużej aktualizacji, która właśnie została opublikowana za pośrednictwem usługi Steam. Wprowadza ona poprawki wydajności i znosi wymóg posiadania 6 GB pamięci RAM. Teraz do uruchomienia gry wystarczą jedynie 4 GB. Niestety, wielu użytkowników wciąż uskarża się na nienaturalnie rwącą się animację, której nie da się wytłumaczyć zbyt słabą konfiguracją ich komputerów.

Łatka zawiera także szereg nowych opcji konfiguracji potyczek multiplayer, pozwalających na dopasowanie ich do wymogów turniejów esportowych. Ponadto dodano tryb Broadcaster, dzięki któremu można organizować wirtualne transmisje meczów. Oba te elementy miały pierwotnie zadebiutować dopiero w najbliższy piątek, ale ludzie z Infinity Ward postanowili, że nie ma sensu, aby gracze pecetowi czekali tak długo. Nie wiadomo na razie, czy również posiadacze konsol otrzymają aktualizację przed 22 listopada.

Call of Duty: Ghosts trafiło do sprzedaży 5 listopada w wersjach na pecety oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3, Wii U. Edycja na PlayStation 4 zadebiutuje w Europie 29 listopada, a wydanie na Xboksa One dostępne będzie w wybranych krajach od 22 listopada.

  1. Recenzja gry Call of Duty: Ghosts - czy to jest nowa generacja?
  2. Call of Duty: Ghosts - poradnik do gry
  3. Call of Duty: Ghosts - strona oficjalna gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej