Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 stycznia 2012, 09:10

autor: Krzysztof Rudek

Aktualizacja 1.1.1 (31.01.2011)

W nowej aktualizacji naprawiono nie tylko wiele błędów z jakimi można mieć problem w Karagga's Palace, ale również wiele innych rzeczy. Jakich? Przekonajcie się, czytając ten tekst.

Aktualizacja 1.1.1 (31.01.2011) - ilustracja #1

Klasy i walka

Ogólne

  1. Naprawiono błąd, który powodował mylące wyświetlanie się global cooldownu, gdy wydawało się, że odliczanie już się skończyło, a umiejętność nadal była nieaktywna.
  2. Naprawiono błąd powodujący, że ikony umiejętności wydawały się możliwe do użycia, ale nie odpowiadały na kliknięcia i skróty klawiszowe.
  3. Gracze ożywieni przez innych graczy, z włączeniem wskrzeszeń w trakcie walki, ożywają teraz mając 25% maksymalnego zdrowia.

Jedi Guardian

  1. Freezing Force: Trwa teraz poprawnie – 9 sekund (zwiększone z 6).

Jedi Sage

  1. Mental Alacrity: Aktywacja nie kosztuje już Force.
  2. Salvation: Nie leczy już dwukrotnie w trakcie aktywacji. Poprawnie leczy teraz odpowiednie cele tylko przy zaaplikowaniu.

Scoundrel

  1. Flechette Round: Daje teraz 30% penetracji pancerza, gdy jest aktywny.
  2. K.O.: Ogłusza teraz cel na 1,5 s.
  3. Shoot First: Zmniejszono o około 20% obrażenia, żeby kontrolować obrażenia od serii i dlatego, że powodował zbyt szybkie zabijanie w PvP.

Operative

  1. Acid Blade: Daje teraz 30% penetracji pancerza, gdy jest aktywny.
  2. Jarring Strike: Ogłusza teraz cel na 1,5 s.
  3. Hidden Strike: Zmniejszono o około 20% obrażenia, żeby kontrolować obrażenia od serii i dlatego, że powodował zbyt szybkie zabijanie w PvP.

Mercenary

  1. Sweeping Blasters: Thermal Sensor Override powoduje, że umiejętność jest darmowa.

Powertech

  1. Oil Slick poprawnie nie kosztuje Heat przy aktywacji.

Flashpointy i Operacje

Flashpointy

Directive 7

  1. Umiejętności Bulwarka, działające w stożku, teraz poprawnie działają w stronę, w którą Bulwark jest skierowany.
  2. Niektóre z umiejętności Bulwarka poddawały się interruptom niezgodnie z projektem. Bulwark jest teraz odporny na interrupty.

The False Emperor

  1. Naprawiono konwersację, która powodowała, że film z Arkis Wode nie działał poprawnie.

The Foundry

  1. Naprawiono błąd, który powodował, że ostatnia walka nie zaczynała się po filmie.
  2. Naprawiono ostatniego bossa i nie może się już zawiesić w stanie niewrażliwości.

The Red Reaper

  1. Lord Kherus daje teraz mniej doświadczenia.
  2. Niektóre z umiejętności Kherusa zadają obrażenia bardziej odpowiednie do poziomu Flashpointa.
Aktualizacja 1.1.1 (31.01.2011) - ilustracja #2

Operacje

Eternity Vault

  1. Postacie nie umierają już losowo po wpadnięciu w lawę Gharja.

Karagga’s Palace

  1. Enrage Foreman Crushera zwiększa mu dodatkowo prędkość poruszania, by mógł doganiać postacie, które pozwalają mu uciekać.
  2. Naprawiono błąd powodujący, że główna stacja kontroli Material Disposal Unit nie nadawała się do ponownego użycia po tym, jak grupa została pokonana przez G4-B3 Heavy Fabricator w 16-osobowym starciu w trybie Hard.
  3. G4-B3 Heavy Fabricator powoduje teraz pojawienie się poprawnej liczby Proximity Pulse Mines i Security Stun Drones.
  4. Karagga już nie chwyta się elementów powyżej ścian w trakcie walki.
  5. Obrażenia zadawane przez granat pulsacyjny G4-B3 Heavy Fabricator będą się teraz odpowiednio skalować w zależności od poziomu trudności Operacji.
  6. Karagga nie strzela już dwa razy z rzędu Unstable Energy.
  7. Skorzystanie z promu po pokonaniu Karaggi nie przenosi już graczy do niewłaściwego hangaru.
  8. Pojawiły się brakujące ściany w pałacu Karaggi.

Błędy ogólne

  1. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom w Grupie Operacyjnej zaliczania "[WEEKLY] Deadly Operations", "[WEEKLY] Galactic Operations", i "Journey to the Belsavis Depths". Misję zalicza teraz cała Grupa Operacyjna.

Przedmioty

Błędy Ogólne

  1. Tooltipy porównawcze dla odkrytych przedmiotów nie mają już poprzestawianych obrazków.

Misje i NPC

Misje

Imperium

  1. Number One with a Bullet: Poprawiono błąd nie pozwalający Łowcom Nagród zostawić The Founder.
  2. The Eagle's Nest: Misja The Assassin’s Fortress jest teraz poprawnie wymagana do otrzymania tego zadania.
  3. The Mandalorian Killer: Thendys Noori nie leczy już Kellian Jarro po tym, jak się poddaje.
  4. Declaration of War: Misja działa teraz zgodnie z założeniami, gdy gracze korzystają z holoterminala na statku.
  5. Reallocation: Rozmowa przy holoterminalu na statku na zakończenie misji działa teraz jak powinna.

Republika

  1. Death Spiral: Poprawiono błąd przeszkadzający rycerzom Jedi, którzy pokonali komandora Rayfela, w powrocie promem na Belsavis Orbital Station.

NPC

Błędy ogólne

  1. Kintan Behemoths nie wchodzą już w trakcie walki na szczyt drzewa.

PvP

Warzones

  1. Naprawiono błąd, który uniemożliwiał niektórym graczom otrzymywanie nagród za Warzone'y.

Walka kosmiczna

Ogólne

  1. Dodano dwa dzienne mission commendations do misji Operation Ascendant Pride (Imperium) i Operation New Eclipse (Republika).

UI

Ogólne

  1. Próba wzięcia przedmiotu, gdy Master Looter jest poza planetą, generuje teraz błąd.

Błędy ogólne

  1. Lider Grupy Operacyjnej nie otrzymuje już niepoprawnego komunikatu o tym, że jego Towarzysz został odesłany.

Błędy ogólne

  • Specjalne przedmioty powiązane z różnymi edycjami gry zostają ponownie wysłane, jeżeli zostały usunięte przez system mailowy z powodu nie wyjęcia ich ze skrzynki.